Club Med Belek neden kapanıyor?

    21.02.2014 - 10:56:54



    Club Med’in Belek’te bulunan tesisini (Silahtaroğlu ailesinden kiralanan Lykia World) tesisin yatırımcılarının yaşadığı finansal sorunlar nedeniyle, 29 Mart – 21 Haziran tarihleri arasında kapatacağı bildirildi.



    Club Med tarafından Silahtaroğlu ailesinden yönetim anlaşmasıyla kiralanan tesisin 29 Mart – 21 Haziran tarihleri arasında kapalı kalacağı bildirildi. Bu tarihler arasında tesise rezervasyon alınmayacağı kaydedildi. Club Med Belek tesisi için alına ileri tarihli rezervasyonların ise Club Med Palmiye’ye yönlendirildiği ifade edildi.


    Club Med tarafından acentelere gönderilen e mailde, “Tesisin yatırımcısının yaşadığı finansal sorunlardan yeni haberdar olduk. Club Med, otelden alacağı bulunan pek çok tedarikçinin ödemelerinin karşılanmasını ve otelin normal operasyonlarına dönmesini garanti edemiyor. Dahası, tesis sahipleri, tatil köyünde müşterilerimizin tatil kalitesini etkileyecek çalışmaları yapmaktan aciz” denildi. Olayın çok sayıda ileri tarihli rezervasyonu etkilediği belirtilen bilgi mailinde, bununla ilgili olarak bir de kriz ekibinin oluşturulduğu bilgisi verildi.
     


    Haberi Paylaşın :
    Bu haber 21.02.2014 - 10:56:54 tarihinde eklendi.

    Kullanıcı Yorumları

    ESKİ BİR LYKİALI.. - 22.02.2014 09:28:44
    Yazık, çok yazık, Burhan amcanın basiretsiz çocukları ne hale getirdiler yatırımları..
    Eski bir Lykia çalışanı - 22.02.2014 11:11:25
    Burhan amcanın basiretsiz çocukları denemez bu konuya zira hepsi birbirinden değerli insanlardır, iyi niyetleri çerçevesinden çevrelerindeki yanlış insanların etkisi ile bu mali krize girdiler yoksa hepsi bu piyasada ki en dürüst ve düzgün insanlardır, Silahtaroğlu ailesi Türk turizminin en eski ve başarılı ailelerindenir, umarım en kısa zamanda tekrar eski güzel günlerine dönerler..
    Lykia çalışanı :( - 23.02.2014 19:42:00
    Çalışanları sürekli ücretsiz izine ayırıp aylarca paralarını vermediler. Eğer birazcık insafları olsa bukadar insanı nasıl mağdur olduğunu görürlerdi. Ne çıkış veriyorlar, ne para her şeyi geçtim insanlara açıklama bile yapmıyorlar. Rezil ettiler.
    Eski bir lykia lı - 23.02.2014 20:53:51
    Hak etmeyen insanlara hak etmedikleri maaşı ödersen ve hak etmedikleri mevkiye getirirsen olacağı budur .
    lykia calışanı - 25.02.2014 11:40:53
    rezil insanlar paramızı vermiyorlar çıkışta vermiyorlar tam bir rezalet çalısan personelin sucu ne............
    degerli silahtaroğlu ailesi iyiniyetli ve çok degerli bir ailedir iyi niyetin den zaten kaybediyor işallah bütün işleridüzelir ve eskisinden de güçlü olurlar şans ları bol yolları açık olsun allah yardımcıları olsun - 12.04.2014 21:14:54
    eski lykia çalışanı
    No Name - 3.05.2014 04:31:18
    Burasını Club Med işletmiyor muydu? Club Med çalışanların alacaklarını ödesin ve tesisi işletmeye devam etsin.
    mağdur - 4.05.2014 21:41:53
    hotelin kapalı olması iki tarafada çok şey kaybettiriyor ve kaybettirmeye devam ediyor hem büyük maddi kayıp hem prestij kaybı hemde 1000e yakın personel ve aileleriniin mağduriyeti sözkonusu lykia world tüm ekibini dağıttı tekrar toparlanması ayrı bir mağduriyet işletme hakkı10 10 club medd te olduğuna göre bir jest yapsın borçları ödesin tadilatıda yapsın silkara vereceği kar marjından faizi ile düşsün bu borçlar sıfırlanamaz diye bişi yok önemli olan iki tarafın birbirlerine güven duymaları bu inatlaşmadan vazgeçmeleri...umarım kısa zamanda herşey yoluna girer...hm çok büyük bir tesis 2 veya 3 futbol sahası yapılsa 12 ay boş kalmaz her klş 2500 tane futbol takımı antalyaya geliyor tesis buna elverişidir...
    iğrenç - 5.05.2014 16:57:41
    hem yurtdışından getirdiği kişileri kayıtdışı çalıştırıp,kalitesiz insan kaynakları yönetimi ile elindekini de değerlenirmekten aciz hemde kurulduğu yerdeki doğal kaynakları kirleten bu işletmenin tamamen kapatılması çok daha uygun bir karar olurdu.