Tam 8 milyon TL kaybettim, yıkılmadım ayaktayım

Tam 8 milyon TL kaybettim, yıkılmadım ayaktayım
Kürtaj Dahil 299 Euro adlı yazısı sonrasında sahibi olduğu Baracuda Tour'un belgesi iptal edilen Cem Polatoğlu TurizmGüncel'e samimi açıklamalarda bulundu. "Bu ülke Apo'yu bile 6 ay sorguladı, beni ise 3 saatte astılar" diyen Polatoğlu yürütmeyi durdurma kararı için mahkemeye başvuracağını açıkladı.


Yiğit Ünsay - TurizmGüncel
 
Uzun süredir Türkiye'nin gündeminde olan kürtaj yasakları konusu, Cem Polatoğlu'nun 'Kürtaj Dahil 299 Euro' adlı yazısıyla iyice hareketlendi. Yazı sonrasında Baracuda Tour'un belgesi iptal edildi ve acentenin faaliyetlerine son verildi.
 
Yazısının tamamen yanlış anlaşıldığını ve alınan kararın hukuka aykırı olduğunu iddia eden Polatoğlu TurizmGüncel'in sorularını yanıtladı:

'TAZMİNAT DAVASI AÇACAĞIM'
 
Baracuda Tour'un işletme belgesi iptal edildi. Süreç sizin için bundan sonra nasıl işleyecek? Bundan sonra hangi adımları atacaksınız?
 
"Şu anda belge iptali ile ilgili tebligat henüz elime ulaşmış değil. Ancak bu süreç zaten bir hafta kadar sürüyormuş. Tebligatın ulaşmasını bekliyoruz. Dört tane avukatım var. Onlar bu işle uğraşacaklar. Şu anda hep birlikte ön hazırlık aşamasındayız. Yürütmeyi durdurma kararı çıkarmaya çalışacağız. Daha sonra da tazminat davaları açacağız."
 
'ÇOK ACELE BİR KARAR'
 
Çalışanlarınız ne durumda? Bayram turları için aldığınız rezervasyonlar konusunda ne yapacaksınız?
 
"Çalışanlarımız mağdur, beraber çalıştığımız şirketler mağdur. İki bayram öncesi böyle bir olay yaşadık. Havayolu şirketlerine ödediğimiz dünya kadar kapora var, yurtdışındaki acentelere yaptığımız ön ödemeler var, Sharm el - Sheikh'e kiraladığımız uçaklar var, oradaki otellere yaptığımız ödemeler var. Bunlar ne olacak? Hepsini bir şekilde başka acentelere aktarmaya çalışıyoruz ama sonuçta çoluğumuzun çocuğumuzun ekmeğinden olduk. Çalışanlarımız ekmeğinden oldu. Hoş olmadı, çok acele verilmiş bir karar diye düşünüyorum."
 
'KİMSEYİ MAĞDUR ETMEDİM, BİR YAZI YAZDIK OLANLAR OLDU'

"Bu memleket Apo'yu bile 6 ay sorguladı, sonra mahkum etti. Beni üç saat içinde sorgusuz sualsiz idam ettiler. Bu görülmüş bir hız değil. Özellikle de bürokrasi de. Geri dönüp baktığımda şunları görüyorum: Kimseyi yarı yolda bırakmamışım, kimsenin rızkına göz koymamışım, çekim - senedim dönmemiş, otelleri ya da diğer acenteleri mağdur etmemişim, hiçbir rehberi mağdur etmemişim. Hiçbir rehber paramı eksik ödedi ya da ödemedi demez, diyemez. Biz elimizden geleni yapmışız. Sikayetimvar.com'da 1300 tane turizmle ilgili şikayet var, benimle ilgili bir tane yok. İş yapmazsın da hakkında şikayet olmaz, öyle bir durum da yok. Biz işleyen bir şirketiz. Bu hususlara dikkat ederiz. Hiçbir olumsuzluk yaşamadık, bir yazı yazdık olanlar oldu."

 

'SAVUNMAM DAHİ ALINMADI'
 
Yazınız büyük tepki  topladı. Yazınızda ahlak dışı, Türkiye'nin imajını zedeleyici unsurlar olduğuna dair eleştiriler var. Kürtaj turu düzenlediniz mi? Ya da bu yaşananlar yaşanmasaydı düzenleyecek miydiniz?
 
"Gözardı edilen bir durum var. Ben 14 senelik basın kartı sahibi bir turizm yazarıyım. TUYED'den bunu teyid edebilirsiniz. Bu yazı gibi belki bin tane yazı yazmışımdır. Başaran Ulusoy "Yazmadan önce bana soracaktı" diyor. Pardon ama ben yazı yazmadan önce ona mı soracağım? Ben bir turizm yazarıyım. Nasıl yazılacağını bilirim. Yazı yazmak için kimseye ihtiyacım yok. "Yazdın sonucuna katlan" deniliyorsa da "Kusura bakmayın ama sonucu da bu olmamalıydı" diyorum. Bunun bir yaptırımı var ise ki kanunda ben ve avukatlarım göremiyoruz, var ise dahi iki tekdir bir takdir deyip önce bana bir sorulmalıydı. Savunmam alınmalıydı. Beğenmezsen savunmamı sonra yap ne yapacaksan. Ne bir ihtar var, ne bir e-posta, ne bir faks, ne bir sorgu ne de bir telefon.

Buradan TÜRSAB Disiplin Kurulu, bakanlığa şikayet etti diye duyduk. 3 saat içinde bakanlıktan belge iptali haberi geldi. Her şey şaka gibiydi. Böyle bir suç yok. Yurtdışına bir insan konsere gitmek için çıkıyorsa ona konser turu denir. Kürtaj için çıkıyorsa da kürtaj turizmi. Böyle bir yasak da yok Türkiye'de. Ben hala şoktan kurtulmuş değilim. Hayatımda ilk defa ilaç alıyorum. Oğluma olanları henüz söyleyemedim. Ne diyeceğim ona? Bakanlık - TÜRSAB şirket kapattı diyeceğim. Niye diye sorduğunda ne diyeceğim? Kürtaj turu yaptım diyemem, yapmadım. Birini dolandırmadım, yolcuyu yolda bırakmadım, havaalanlarında süründürmedim."

'KİMSE BANA GAZETECİLİĞİ ÖĞRETMEYE KALKIŞMASIN'
 
Yanlış anlaşıldınız yani...
 
"İnsanların yüzde 5'i o yazıyı okuyup benim böyle bir tur düzenlediğimi zannetti. Böyle zannedenler de bunları yaptılar. Beni gazeteci gözüyle de tanıyanlar anladı. Ancak beni sadece turizmci zannedenler anlamakta zorluk çekti. O yazıda ben açık ve net bir şekilde şunu demek istedim: 'Kardeşim sen neyi yasaklarsan yasakla millet bir yolunu bulur. Ya bunun illegaline yönelir ya da merdivenaltına kaçar. Sen kürtajı yasaklarsan, yurtdışına da gider yine bunu yaparlar.' Yazının en altındaki satırda 'Operasyonumuzun yaptığı araştırmaya göre bu tur 299 €'ya, Kırım'da yapılabilir' deniyor." 
 
"Benim böyle bir gazetem yok, böyle bir internet sitem yok. Bu gazeteci gözüyle yazılan bir şeydir. Bunu yasaklarlarsa bu yurtdışında da yapılır merdivenaltında da. Türkiye'de kürtaj tezgahları, atölyeleri kurulacak. Sonra o hijyen olmayan yerlerde insanlar ölecek. Olay bu kadar. Amaç bunu vurgulamaktı. Bunu direkt "Kardeşim bunu yasaklamayın yoksa insanlar gider yurtdışında yaptırır" diye mi yazsaydım. Bu şekilde yazmayı anneannem de düşünür. Ben bunun içine gazeteci gözüyle bir şeyler katmak zorundayım. Benim işim de bu zaten. Eğer gazeteciliği meslekten sayıyorlarsa ki  ben bu işi 14 yıldır yapıyorum. Kimse bana bu işi öğretmeye kalkışmasın. Öğretecekse duayen gazeteciler öğretsin. Ben görevimi yerine getirdim, uyarımı yaptım. Mesajı alan aldı, alamayan beni cezalandırdı. Bu erken verilmiş karar düzeltilebilir. Tek inandığım şu; verilen karar çok acele bir karar. "

'ARKAMDAN KİM VURMAYA KALKMIŞ ANLADIM'
 
Meslektaşlarınızdan nasıl tepkiler alıyorsunuz?
 
"Bugünler çok önemli günler. Ağaç silkelendi, çürükler düştü. Kimlerin ne olduğunu anladık. Kimin ne olduğu böyle dönemlerde anlaşılıyor. Kim yanınızda onu da görüyorsunuz. Yarın sokakta yürürken, işbirliği yaparken kimlerle hareket etmeniz gerektiğini de bu günlerde görüyorsunuz. Kim arkanızdan vurmaya kalkmış, onu da bugünlerde anlıyorsunuz. Ben yıkılmadım ayaktayım diyorum. Bu saatten sonra başka iş de yapamam."
 
Yurtdışından tepkiler nasıl?
 
"Olay yurtdışına da yansıdı. Alman ZDF televizyonu benimle röportaj yaptı, İsviçreli bir kadın yazar beni aradı. Paris'te kadın dernekleri de konuyla ilgili ortak deklarasyon yayınladılar. Bu hafta içerisinde de İngiltere'deki bir kadın derneğinden benzer bir açıklama bekliyoruz. Karar protesto ediliyor. Yurtdışında beraber çalıştığımız acenteler de kendi acente birliklerini devreye sokacaklarını söylüyorlar. Nereye kadar gidecek bu iş yurtdışında ben de bilmiyorum. Yurtiçinde ise kilitlenebilir. Başaran Ulusoy "Baracuda Tour konusu kapanmıştır" diye demeç vermiş. Benim için ise dava yeni başlıyor. "
 
'8 MİLYON TL PARA KAYBETTİM'
 
Maddi kaybınız ne kadar..
 
 "Benim maddi kaybım çok büyük. Ben Baracuda Tour'u yaratmak için 2,6 milyon TL tutarında gazete ilanı vermişim bugüne dek. Bir marka yaratmak kolay değil. Belki biz seyahat acenteleri birbirimizin ismini biliyoruz ama halkın bilmesi için belirli bir masraf gerekiyor. Bunun Google reklamları var, editoryal reklamları var, diğer tanıtımları var. Ben bu markayı yaratmak için 7 - 8 milyon TL para harcadım. Bir yazı yazdım, benim şirketim kapandı. Mustafa Koç'a haber yolladım. O da güzel yazıları yazıyor. Dedim ki 'Sakın öyle yazılar yazma TOFAŞ'ı, BEKO'yu da kapatırlar'. Bu olay böyle bir olay. Ben sinirimden uyuyamıyorum. Bu kararı alanlardan da vicdanları nedeniyle uyuyamıyorlardır diye düşünüyorum."
 
'SAYIN ESKİ BAŞKANIM KONUŞMALARINA DİKKAT ETMELİ'
 
Yaptığınız bir açıklamada TÜRSAB Başkanlığı seçimlerinde Başaran Ulusoy'a rakip olduğunuzu bu nedenle disiplin kararı sonrası kafanızda soru işaretlerinin oluştuğunu söylediniz...
 
"Başaran Ulusoy benim için '6 ayda bir bu adamla uğraşıyorum" diyor. Benim neyimle uğraşmış? "Geçen sene de seks ilanları veriyordu" demiş. Geçen sene ben hangi ilanları vermişim. Böyle bir açıklama suçtur. Sayın Eski Başkanım konuşmalarına dikkat etmeli. Eski Başkanım diyorum çünkü artık şirketim kapandı."
 
"Ben Başkan'a demiştim ki "Başkanım ben iki defa sizinle yarıştım. İkisinde de yenildim. Siz katılırsanız kazanma şansım yok. Benim inancıma göre Türkiye'de turizm konusunda yapmamız gereken bir sürü şey var. Bu konuların hayata geçirilmesi için yeniden harekete geçmek istiyorum. Sizinle çalışamayacağımıza göre eğer siz girecekseniz girmeyeceğim. Bekleyeceğim. Bir 14 sene daha beklerim. Ancak eğer girmeyecekseniz müsadenizle ben bu yarışa giriyorum" dedim. Bana net bir cevap vermedi. Başkanı yenmek mümkün değil. Çünkü bu işi çok iyi biliyor. Bu iş öyle masabaşında oturarak da kazanılmıyor. Ben bilirimle de kazanılmıyor. Başaran Ulusoy çalışıyor, il il geziyor. " 
 
'KEŞKE YAZMASAYDIM'

Tüm bu yaşananların ardından  Kürtaj Dahil 299 Euro başlıklı yazıyı keşke yazmasaydım diyor musunuz?
 
"Bu yazıyı keşke yazmasaydım diyorum. Başıma bela alacağımı bilseydim bu kadar yazmazdım. Ben ticaret yapıyorum. Benim çoluğum çocuğum buradan geçiniyor, buradan ekmek yiyor. Eğer ekmeğimin kesileceğini bilseydim ben bu yazıyı yazar mıydım? Böyle olacağını bilseydim bu yazıyı yazmazdım. "
 



Bu Haber 07.08.2012 - 14:29:12 tarihinde eklendi.
Kullanıcı Yorumları
  • Kaan Kurtulmuş 17.08.2012 - 02:58

    Neden her olayın sonunda hep bir suçlu aranıyor? bunun yerine neden acaba bu duruma geldik diye sorulmuyor? Cem beye sonuna kadar destek olurdum ancak iki farklı röportaj iki farklı cem gördüm. Birinde sektörde ilk olup, parselin en büyüğünü elde etmek için, tv kanallarını arayıp ofise çağırmalar, şu kadar kişiyi götürdük çok memnun kaldılar, hatta en iyi hastaneler ile anlaşma yapıyoruz bize güvenebilirsiniz edası ile reklam kokan bir haber. Ardından ben öyle birşey demedim yapmadım etmedin diyen bir Cem bey. Kenisine soruyorum konuyu ta hükümet yaptıya getirene kadar keni röportajlarını oturup bi izledimi acaba? Birde Mustafa Koça mail atmış arkadaş acaba cevap vermişmi kenisine merak ettik doğrusu:)

  • YILMAZ GÜNGÖR 12.08.2012 - 12:27

    SEVGİLİ ARKADAŞLAR,CEM SÖYLEDİ SÖYLEMEDİ OLAYI DEGİL,ORTADA YANLIŞ,HUKUKSUZ BİR DURUM YAPMIŞSA, SAVUNMASI ALINMALI,NE YAPILACAKSA YAPILMALIYDI,JET HIZIYLA SAVUNMASI ALINMADAN YAPILAN BU UYGULAMA, KANUNSUZ HAKSIZ ŞEKİLDE ALINMIŞTIR,CEM DİYORKİ APONUN BİLE SAVUNMASINI ALAN DEVLETİM,BENİ SAVUNMAM ALINMADAN İDAM ETMESİNİ DOGRU BULMUYORUM DİYOR,BİZİM DESTEGİMİZ SAVUNMASI ALINMADAN YAPILAN HAKSIZLIK, HUKUKSUZLUK,LÜTFEN BİRAZ EMPATİ YAPALIM,

  • ayfer atmalan 10.08.2012 - 03:24

    sENİ sonuna kadar destekliyoruz. HATTA HEPİMİZ CEMİZ diye TİŞÖRT YAPTIRIP yollarda dolaşsak iyi olurmu diye biran düşündüm iyi fikir iyi fikir yaptıralım önemli bir konu bu.yaptıkmı kürtaj turizmini ülke kurtulur kalkınır. yo yo çok önemli giyin tişörtlerinizi çıkın meydanlara HEPİMİZ CEMİZ.

  • BİROŞ CEMOŞ 09.08.2012 - 10:32

    sayın hazal k. yazınız tehditvari ? birşeyler biliyorsanız açık anlatınız.yoksa tehdit etmek suçtur ve cezası çok ağırdır,yasa ve kanunları iyi okuyunuz.sabahın 8.38 inde yazdığınıza göre ,çok şey biliyorsunuz.ve karşıt görüşlere kin dolusunuz.Yokaleyhinize yazar yok korkunun ecele faydası yokfilan gibi tabirlerde çok ağır ve suç teşkil eder.kimin ,yada kimlerin ecelleri gelmiş?tehdit ettikleriniz ,parmakla gösterdiklerinizi bari siz mert olun söyleyin de bizde bilelim.bu yazdıklarınızı gözden geçirin tavsiyem...benimde adım biroş cemoş tıpkı hazal k. gibi...pek fark yok,anlıyorsunuz değilmi?

  • YORUMCU YAZAR 09.08.2012 - 03:09

    NE PARASI VARMIŞ BU KİŞİNİN 8 MİLYON KAYBETMİŞ VE UMRUNDA DEĞİL RAHAT RAHAT POZ VERMİŞ DEMEK Kİ Bİ O KADAR DAHA VAR PARASI

  • Ahmet Metmet Altıntaş 09.08.2012 - 01:23

    Hazal K.rumuzu ile yazan kişiye buradan sesleniyorum. böyle buradan insanları tehdit falan etmişsin. burası dağ başı değil yorum yazan kimsenin korktuğu bişi olduğunu sanmıyorum.iş yazmaya çizmeye yalan dolana iftiraya gelince kimin kaybedeceğini çok iyi hesaplamak lazım. geçmişle hangi işi yapıyordu diye sorarlar adama hemde belgeleriyle koyarlar ortaya.bak bakalım olaylar nerelere varıyor o zaman.

  • Ş. KORKMAZOĞLU 09.08.2012 - 11:30

    Cem beyi kürtaş turizmi konusunda sonuna kadar destekliyorum. çok iyiliği olmuştur sektördekilere. maddi manevi olarak kim sıkışsa ona koşardı. biraz pahalı oluyodu ama yinede işi görüyodu ben yapılan iyiliği unutmam. Yazık ona yapılanlar adımı açık yazamadım kusura bakmayın ne olu ne olmaz.

  • alper can 09.08.2012 - 11:01

    Kurtaj yasaklanmadan once kurtaj yapanlara kimse ses seda cikartmiyordu. yasaklaninca yani bakanlar kagida imza atinca hersey bicak gibi kesiliyormu? Bir imza mi ahlak, halkin ananesi? Arkadas ayagima basarsan bene seni asarim demek bu is. Thailand, Rusya, Balkanlar turu satan acentalar neden kapatilmiyor? Herkes neyin ne oldugunu cok iyi biliyor kimse din ahlak kitap demesin. Klasik bizdenciler otekiciler isi bu. Cem kardes yolun acik olsun umarim bunlardan hakkini alirsin.

  • Hakan Gürgen 09.08.2012 - 10:31

    Sahte isimlerle yazı yazanları kınıyorum. Mertçe isimlerini neden yazmıyorlar. Yoksa Cem Beyin gazabından mı korkuyorlar. Cem Beyin yukarıda bahsettiği gibi Devlet işine gelen kişileri sorguluyor. Hatta ve hatta serbest bile bırakıp TC de ellerini kollarını sallayarak geziyorlar. İşine gelmeyenleri de hadi sen çöpe. Biran önce yetkili merciler yaptıkları hatayı anlayıp birdaha da kimseyi bukadar çabuk ve kolay harcamazlar.

  • Ahmet yılmaz 09.08.2012 - 09:21

    Turızmde ne komplekslı ne kıskanc ınsanlar varmıs sahte maskelerle kenılerını bellı etmeden kompleksı ınsanlara yuh dıyorum baska bısey demıyorum ınsanlar fıkırlerını soylemekte ozgurdur sızde olmayan cesaret dıyelım bız buna ben cem beyın butun yazılarının en iyi okuyucularındanım ve kenısıne herzaman destek oluyorum herzaman oldugum gıbı

  • BUKET YILMAZ 09.08.2012 - 09:16

    Arkadaşlar biraz açık olun madem fikirlerinizi söylüyorsunuz mert olun adam gibi adam olun nedir bu kara kedi,Abuzet kadayıf,karadeniz fırtınası,turizm yürekli insanların işi yok mert turizmci komiksiniz ya yürekli insan ismiyle çıkar ortaya BENDEN CEM BEYE DESTEK TAM DESTEK

  • Hazal.K 09.08.2012 - 08:38

    Yukarıdaki yorumların nick leri değiştirerek tek elden ve kimin tarafından yazıldığı belli. Arzu eden bu sitede ki yorumcuları gözden geçirebilir. Umarım Cem bey en kısa sürede yediği kaba ....lar diye bu kişilere özel bir yazı yazar. Bu ne kompleks, bu ne nefrettir yarabbim. Bir kadın ve bir anne olarak bu kişilerin sevgisiz büyüdüklerini düşünüyorum. Düşmansız yaşayamayanlar. Neden mertçe adınızı yazmazsınız Ne olur delikanlıca Necoş, mecoş, Aloş falan yazsanız. Yoksa biri sizin geçmişteki pisliklerinizi çıkartır diye mi korkuyorsunuz. Korkunun ecele faydası yok.

  • Dilek Arabacıoğlu 08.08.2012 - 11:13

    HABERTÜRK TV VİDEOSUNU İZLEDİM.ORDA TAM TERSİ ŞEYLER SÖYLEMİŞİNİZ.SİZİ ÇOK TAKTİR EDERDİM AMA HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENDE.KEŞKE SÖYLEDİKLERİNİZİN ARKASINDA DURSAYDINIZ.

  • Hüsamettin Halil Genç 08.08.2012 - 11:10

    Reklam ve google için 2.6 milyon harcadım diyosun. Önce şunu söyliyeyim araştırdım sen google reklamı hemen hemen vermiyormuşsun. sadece hurriyet seyahat ekinde haftada 1 kere küçücük bir reklamın var. bunun fiyatının 1500 tl olduğunu varsaysak ve her hafta ilan verdiğini düşünsek ve bunu 10 yılla çarpsak 800 bin bile etmez. yani 2.6 milyon dediğin hesapta yanlış var. 8 milyon zararına zaten kimse inanmamıştır. ona yorum bile yapma gereği duymuyorum. İş öyle bir noktaya geldiki kimse sana inanmıyor gibi. Sana haksızlık yapıldığını savunmanın mutlaka alınması gerektiğinde herkes hemfikir. ama sen devamlı konuyu başka taraflara çekiyor ve rakamları abartarak olayları saptırıyorsun. o nedenle insanların güvenlerini kaybettin.

  • halıde aksoy 08.08.2012 - 10:29

    cem bey sizin erkek takipciniz yokmu. hep bayanlar yorum yazmış..

  • Bayan acenteci 08.08.2012 - 08:37

    Cem bey, yıllardır yazılarınızı plat102ormlardan ve internet gazetelerinden takip ediyorum. Ama bu son çıkışınız sizi ele verdi ve bugüne kadar söylemiş olduğunuz ve savunduğunuz şeylerin sadece gerçek niyetleriniz önünde duvar veya kılıf olduğunu anlattı. Artık sizi izlemiycem ve desteklemiycem. Ben sizi desteklemek gibi bir hatamdan dönüyorum. Şayet biraz yüreğiniz varsa siz de yanlış yaptığınızı itiraf edin beni ve benim gibi düşünenleri yalancı çıkartın.

  • Onur Arslan 08.08.2012 - 05:52

    Arkadaşlar, Neyin arkasına sığınıyorsunuz. Neden mert çe adınızı verip yorum yapmıyorsunuz. Yakışıyor mu size karakedi1, karakedi2 falan nickleri. Bir kıskançlık, çekememezlik, kompleks kokusu mu var acaba? Yaşayın keni keninize bu kompleksleri, çekememezlikleri.

  • hale video izle 08.08.2012 - 04:37

    http:video.haberturk.comhabervideokurtajturizmi64709 bu videoyu seyredin ne demek istediğimi anlayacaksınız. bakın bakalım cem bey tv de neler söylemiş.bana haksızlık yapıldı diyor ya. evet yapıldı usul açısından kesin yapıldı. ama ben bu turizmi yaptım insanları kıbrısa kırıma götürdüm diyorsun video da. peki şimdi niye çark ediyorsun.

  • karadeniz fırtınası 08.08.2012 - 04:01

    BENDE DESTEĞİMİ ÇEKİYORUM SİZDEN CEM BEY. KONUŞMALARINIZ MAKSADINIZII AŞMIŞ.

  • lalenur 08.08.2012 - 01:51

    Şirketinizde yanlış öğrenmediysem keniniz dahil 3 kişi çalışıyormuşsunuz Cem bey. Anlattıklarınıza bakarsak sanki 1000 kişilik Holding sahibi gibi konuşuyorsunuz. keninizi Sayın Mustafa Koçla falan kıyaslamanızda çok komik. APO örneğide hiç hoş olmamış. Cem bey bu milletin hassas noktalarına basmayın lütfen.ortaya birşey attın belliki sene pişman oldun.

  • Kadriye M. acenteci 08.08.2012 - 01:43

    Sevgili Cem ben seni bu konuda destekeleyen ilk turizmcilerden biriydim. ancak yukardaki röportajını okuyunca keni kenime neden destekledim diye düşünmeye başladım. İlk gün yayınlanan yazılarında konuşmalarında gerçekten 10 kişi götürdüm memnun kaldılar dedin bene şahitim buna. Ne olduda şimdi bu söyleminden vazgeçtin.Seni destekleyenlerin durumunu düşünüyormusun. biz neyi neden destekledik. yapabilirsin böyle bir turizm niye korktunki. Bu saatten sonra benen buraya kadar. keni söylediklerinin arkasında durmayan birisinin ben niye arkasında durayım.

  • Abuzer Kadayıf 08.08.2012 - 01:26

    Ben cem beyi de burada yazan arkadaşlarıda tanımam sadece şunu bilir şunu söylerim. Yukarıda yorum yapan arkadaşların yarısı eminim Baracuda turun belgesinin neden iptal olduğu hakkında en ufak bir bilgisi ve turizm ile uzaktan yakından alakaları yok. olsa idi öncelikli olarak sorulması gereken sorular şunlar olmalıydı. 1. Bir bayram öncesi iflasını açıklayarak dünyanın dört bir yanında bir sürü misafiri mağdur eden Bamtur batmasın diye elinizden geleni ardınıza koymadınız, Baracuda için ise 3 saatte böle bir karar nasıl verilebiliyor ? 2. Defalarca sigortasız tur yaparken yakalanan acentelere Başına hiç bir şey neden gelmediğini ? 3. Piyasada iş yapan insanları yıllardır dolandıran internet acenteleri için neden bişey yapılmadığını ? Kürtaj turizmi yapılıp yapılmadığına dair bilgisi olan varsa buyursun yazsın efenim. Adam yapacağız dedik yaptık, yapıyoruz demedik diyor. Hem yapsa ne olacak yani. Sex turizmi, kumar turizmi, birçok adını bile anamayacağım turizm yapılıyor da kürtaj turizmi yapılınca mı suç. Tamam suç diyelim bunun yargısı sadece 3 saat sürmemeli bence. Herkese Selam ve Saygılar...

  • derya deniz 08.08.2012 - 12:39

    cem beye katılıyorum türkiyeyede uabancılar daha ucuz diye estetik turları düzenleniyor düzenlense de alan razı veren razı

  • Hande 08.08.2012 - 11:50

    Simdiye kadar yorum yapan herkesin dikkatini bir konuya çekmek isterim, Ben Cem Polatoglunu tanımam ama asıl mesele yapılan haksizliktir. Kanuna, acentacilik kurallarına aykırı davranmışsa bile adil bir sekilde kenisine savunma hakkı verilmeliydi, yapılanlar kabul edilemez. Kaldı ki insanları yurtdışına kürtaja götürmesi de yanlış, kanuna aykırı olamaz, olmamalı. Kime ne kürtaj olmak isteyen varsa, bunu temin eden organize eden bir yer ile anlaşıp yurtdışında kürtaja da gider doguma da, bu kimseyi ilgilenirmez... Devlet insanların nasıl yaşayacağına karar veremez...

  • Aysel Karaman Seferoğlu 08.08.2012 - 10:07

    arkadaşlar Cem bey çok mütevazi bir kişidir. HATTA ABD BAŞKANI SAYIN OBAMA CEM BEYİ ARAMIŞTIR. SEVGİLİ CEM SENİN KÜRTAJ TURİZMİN BİZİM SURİYE MESELESİNDEN DE ÇOK ÖNEMLİDİR DEMİŞTİR. O SÖYLEMEDN BEN SİZE SÖYLİYEYİM. GİDİŞATA GÖRE HERAN BUNUDA SÖYLEYEBİLİR BU ARKADAŞ.

  • turizm yürekli insanların işi 08.08.2012 - 09:35

    Kürtaja karşı olan Sayın Başbakanı ve yasada kenine verilen görevi yerine getiren Türsab başkanımız Sayın Başaran Ulusoyu hedef alan açıklamalar yapıyosun. Arkadaş sen nereye doğru koşuyorsun. Turizmcileri rezil ettiğin yetmedimi.imzalar falan topluyorsun sus artık ne yapacaksan hukuki yoldan yap. Bu ülkenin yeteri kadar sorunu var. hergün şehit haberleri alıyoruz. milleti böyle konularla meşgul etme. Sana karşı olanları sağa sola yazılar yazarak tehditler ediyorsun iftiralar atıyorsun.Sen önce dediklerinin arkasında dur. Erkekçe çık söyledim yaptım de. Yalanla böyle rezil olusun işte.

  • Nadil Tosun 08.08.2012 - 09:29

    Ticarette attığın adımlar seni baglar, kimseyi suçlama

  • karakedi 2 08.08.2012 - 02:02

    8 milyon kaybettim diyorsunuz tüm turizmcileri zoara sokacak açıklama yaptığınızı farkındasımınız, ispatla o zaman 8 milyon kdv ve vergisini faturasını maliye ile milletin başını belaya sokma

  • Karakedi 08.08.2012 - 01:54

    Dayı sen heryerden millete veriyor veriştiriyorsun sonrada diyorsun ki keşke yazmasaydım,ya sözünün arkasında dur yada git Başaran Ulusoy Beye pişmanım de o zaman,diyorsun ki Alman ZDF televizyonu benimle röportaj yaptı, ( Türkiyede bunu bilen yayınlayan var mı ? ) İsviçreli bir kadın yazar beni aradı. ( okey doğrudur kimdir bu kadın ( Gottfried Kellerp ) pariste kadın dernekleri de konuyla ilgili ortak deklarasyon yayınladılar. derneğin ismi neymiş bilelim, birde katil apo ile kenini aynı seviyeye koymakla büyük hata ediyorsun, bu söylemenide sinirden söylediğini varsıyorum,bence bir hafta tatil yap kenini topla ve arkanda müşterilrinin varlığını düşün,ama lütfen konuşmlarına dikkate et,sakin olmanı temmeni ediyorum

  • mert turizmci 07.08.2012 - 10:44

    Cem beyin 1 ağustos 2012 tarihinde www.hurriyet.com.tr deki haberinde aşağıdaki açıklamayı yapmıştı. Hatta 2 ağustos tarihli yine hürriyet gazetesindeki haberinde aynı açıklaması yayınlandı.Habertürk TV deki röportajında da 70 milyon gözlerinle gördü kulaklarınla dinledi. 10 kişiyi götürdük kurtaj oldular bize teşekkür ettiler dedi.Şimdi neden demedim ve kimseyi kürtaj için götürmedim diyor anlamakda zorlanıyorum.Birşey yaptın ve söyledinse arkasında duracaksın. Duygu sömürüse yapmayacaksın. Sen markana 8 milyon harcadın da diğet acenteler de öpücükmü verdiler.Dik duracaksın arkadaş dik. Hürriyet gazetesinde yayınlanan haberin bir bölümü aynen şöyledir. AFİŞE OLMAKTAN KORKAN BEKAR KADINLAR GELİYOR Bu turizmi yapmada şu anda bir yasal engel olmadığını söyleyen Polatoğlu, kenisini arayanların çoğunun toplum nezdinde afişe olmaktan korkan bekar kadınlar olduğunu da belirtti. Polatoğlu, Beni arayanların çoğu bekar kadınlar. Fişlenmekten korkuyorlar. Daha sonra bu durumun karşılarına çıkacağından korkuyorlar. Bu turizmi 15 gündür uyguluyoruz. Şimdiye kadar yaklaşık 10 kişi götürdük. Sağlıklı döndüler ve teşekkür ettiler. İnanmayanlar 2 ağustos gazetelerini alıp okusunlar. google da bulabilirsiniz. habertürk TV video yayını dün biranda nedense internetten silindi.

En Çok Okunanlar
Bunları Okudunuz Mu?
Yazarlar
Tüm Yazarlar
GÜNCEL HABERLER
SEKTÖREL HABERLER

Turizm gündemine ilişkin haberlerin her gün mail adresinize gelmesi için abone olun.