Selectum Blu’dan yeni kruvaziyer konsepti

Selectum Blu İcra Kurulu Üyesi Tayfun Turanlıoğlu, Blue Sapphire kruvaziyer gemisindeki yeni konseptleri hakkında bilgi verdi.

İçinde konaklama, yemek, eğlence gibi birçok konuda hizmetin sunulduğu kruvaziyer gemi seyahatlerine duyulan ilgi gün geçtikçe büyüyor. Son olarak Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu’nun açıkladığı verilere göre kruvaziyer yolcu sayısının 2022’de 22 kat artış kaydederek 1 milyonu aştığı görülürken, pek çok yerli ve yabancı turist 2023 için deniz aşırı tatillerini şimdiden planlıyor. Selectum Blu ise içsel yolculuk programlarına ve zen atmosferine ilgi duyanlar için Yunan adalarını keşfederken gemide geçirecekleri süre boyunca farklı spiritüel akivitelere katılma fırsatı sunuyor.

“Yunan adaları turumuza ek olarak, bu yıl tematik konseptler sunacağız”

Başarılı geçen 2022 sezonunun ardından bu yıl için de planladıkları özel konseptli turlar hakkında bilgiler veren Selectum Blu İcra Kurulu Üyesi Tayfun Turanlıoğlu, “Blue Sapphire isimli gemimizde misafirlerin her yıl olduğu gibi bu yıl da unutulmaz bir tatil deneyimi yaşamaları için özgün ve ilgi çekici konseptler tasarladık. 2023 yaz sezonunun ilk turunu 2 Mayıs’ta gerçekleştireceğiz. Bu yıl, alışıldık ultra her şey dahil Bodrum limanı çıkışlı Yunan adaları turumuza ek olarak, tematik konseptler sunacağız. İlk temalı özel turumuz “Kendi Yolculuğuna Hazır mısın?‘’ sloganı ile 16 Mayıs 2023 kalkışlı programda gerçekleşecek. Bu tur kapsamında misafirlerimize farklı deneyimler yaşatırken, bedenlerinin sınırlarını aşarak ruhen ve fiziksel olarak arınmalarını sağlayacak ve kendi yolculuklarını anlamlandıracak muazzam bir program oluşturduk” dedi.

Gemide handpan, zumba, tabata ve yoga pratikleri

Tayfun Turanlıoğlu, “Blue Sapphire gemimiz 200 metre boyunda ve yaklaşık 28,5 metre genişliğinde. 366 kabininde 5 yıldızlı otel konforunda yolculuk yapan misafirlerimiz, 12 kattan oluşan bu büyük ve ihtişamlı gemide restoran, SPA merkezi, fitness salonu, havuz, oyun salonu ve mağazalar gibi birçok alanda vakit geçirirken farklı etkinliklere katılma fırsatı buluyor. Bu yıl, misafirlerimize yepyeni bir program sunuyoruz. Bu programda, doğa ile bütünleşip zen atmosferini gemide yaşamak isteyenlere, profesyonel eğitmenler eşliğinde yürütülen sound healing, ecstatic dance, handpan, zumba, tabata ve yoga etkinlikleri ile zamanın nasıl geçtiğini anlamadıkları, huzur dolu ve bir o kadar da eğlenceli bir yolculuk vaat ediyoruz” şeklinde konuştu.

“Misafirlerimiz turlarını dinlenmiş, arınmış ve yenilenmiş olarak tamamlayacak.”

Bu turun ardından gemiden inen tüm misafirlerin dinlenmiş, arınmış ve yenilenmiş olacağını vurgulayan Tayfun Turanlıoğlu sözlerini şöyle noktaladı: “Ultra her şey dahil turlarımızda dikkat ettiğimiz bir diğer husus da destinasyonlarda misafirlerimizin daha uzun zaman geçirmesini sağlamak. Örneğin, sabah saatlerinde yanaştığımız Mykonos’tan gece saat 03.00 gibi ayrılıyoruz. Böylece misafirlerimizin adayı etraflıca tanıma ve gece hayatını deneyimlemesine aracı oluyoruz. 2023’te bu hususta pek çok ilke imza atacağız. Misafirlerimize açık denizlerde lüks otel konforunu yaşatırken yeni deneyimlere yelken açmalarını istiyoruz. Ayrıca aldığımız tüm geri bildirimleri dikkatle inceleyerek misafirlerimize hep daha iyisini sunmayı hedefliyoruz.”

Bu Haber 28.02.2023 - 14:17:06 tarihinde eklendi.