'Balkanlara en çok turist götüren tur operatörü olmayı planlıyoruz'

Onur Air, Tatilbudur ve TAV iş birliği il İstanbul-Ohrid uçuşları başlıyor. Uçuşlarla ilgili konuşan Tatilbudur.com Genel Müdürü Cenk Angın, ''Balkanlara en çok turist götüren tur operatörü olmayı planlıyoruz.'' dedi.

Onur Air 15 Nisan itibariyle Ohrid uçuşlarına başlıyor. Makedonya’nın UNESCO koruması altındaki dünyaca ünlü turizm merkezine uçuşlar her pazar günü İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan saat 13:40’ta, Ohrid’den İstanbul’a ise saat 15:00’da gerçekleşecek. Uçuşlar, Onur Air’in Airbus A320 uçaklarıyla düzenlenecek.

TOSUN: YETER Kİ BİZ KÜÇÜK BİR DÜRTÜ OLSUN

Ohrid uçuşlarının tanıtımı için yapılan basın toplantısında konuşan Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun, "Onur Air olarak uçulmayan yerlere uçmayı çok seviyoruz. Yeter ki bize küçük bir dürtü olsun. TatilBudur.com bize bu dürtüyü, kuvveti verdi. TAV da destekledi. Kendilerine çok teşekkür ediyoruz. Daha önce Çanakkale'de de bunu yaşadık, şimdi yüzde 90 dolulukla uçuyoruz. Kültürel mirasımızın çok fazla olduğu Ohrid için de aynı şekilde olmasını umuyorum." dedi.

''BALKANLARA EN ÇOK TURİST TAŞIYAN TUR OPERATÖRÜ OLMAYI PLANLIYORUZ''

TatilBudur.com CEO’su Cenk Angın ise, Ohrid seferinin Türkiye’den Ohrid’e ticari anlamda yapılan ilk uçuş olduğuna dikkat çekti. Angın, ''Başta ülkemiz olmak üzere TAV, Onur Air ve bizler açısından son derece önemli bir projedir. Bu proje ile Balkanlara en çok Türk turist taşıyan tur operatörü olmayı hedefliyoruz. Yılda 23 sefer ile 22 adet haftalık tur düzenleyeceğiz. Bu uçuşlarla birlikte Türk turistlerin vizesiz olarak Makedonya, Arnavutluk, Karadağ, Bosna Hersek, Sırbistan ve Kosova olmak üzere altı ülkeye ekonomik fiyatlarla seyahat edebilmesini ve tatil yapabilmesini amaçlıyoruz” dedi.

''İLK KEZ DİREKT UÇUŞLAR BAŞLIYOR''

TAV Makedonya Genel Müdürü Alper Ersoy ise, ''TAV olarak Üsküp ve Ohrid havalimanlarını 2010’da devraldık. Yürüttüğümüz tanıtım çalışmaları ve işbirlikleriyle o dönem Ohrid’de 36 bin olan yolcu sayısını 2017 itibariyle 155 bine çıkarttık. Hollanda, Belçika, İngiltere, İsrail, Polonya ve Sırbistan’dan sezonluk direk uçuşlarımız varken, bu sene Onur Air uçuşlarına ilaveten Estonya’dan da sezonluk uçuşlarımız olacak. Türkiye, Makedonya’ya en çok turist gönderen ülke konumunda bulunuyor. İki ülke arasında derin tarihsel ve kültürel bağlar var. Üsküp’e İstanbul’dan haftada 19 uçuş yapılırken, Onur Air ve TatilBudur.com’un girişimiyle ilk kez Ohrid’e de direkt uçuşlar başlıyor ve bundan büyük mutluluk duyuyoruz.'' ifadelerini kullandı.

Bu Haber 22.03.2018 - 09:21:51 tarihinde eklendi.