Vural Karasu: Nerede turizm varsa orada olmak istiyoruz

Avrupa pazarlarından Türkiye’ye hedefledikleri pax sayısını açıklayan Anex Tour Grup CEO’su Vural Karasu, sadece Avrupa ve Asya değil turizmin olduğu her yerde olmayı amaçladıklarını ifade etti.

Anex Tour Grup CEO’su Vural Karasu, Anex Tour’un sadece Avrupa ve Asya kıtalarında değil tüm kıtalarda olmayı hedeflediğini söyledi.

Turizmdays.com’dan Emin Demir’e, açıklamalarda bulunan Karasu, “Anex Tour Avrupa’da Öger Tours, Neckermann, Bucher Reisen gibi güçlü markalarla var. Bu markaları boşa almadık. Bu kıymetli markaları harekete geçireceğiz. 2023 yılı için Almanya’dan Türkiye’ye 600 ile 700 bin pax hedefliyoruz. Hedeflerimize uçakların durumuna göre ulaşacağız. Anex Tour olarak Sun Express, Corendon ve kendi uçak şirketimiz MGA Havayolları ile çalışıyoruz. Diğer Avrupa ülkelerinden ise 300 bin paxı hedefliyoruz’’ ifadelerini kullandı.

“İngiltere pazarı satışları başladı”

Bu yıl Anex Tour olarak İngiltere pazarına da girdiklerini hatırlatan Karasu, ‘’İngiltere pazarına girmekte deprem nedeniyle biraz geç kaldık. Ancak satışlarımıza başladık. Bu yıl hedefimizi büyük tutmuyoruz. Aynı şekilde bu yıl Nordic ve Baltık ülkelerine de giriyoruz. İngiltere gibi bu ülkelerde de hedefimizi büyük tutmuyoruz. Asıl hedefimiz 2024 yılında olacak’’ diye konuştu.

“Bu yıl iyi işler yapacağız”

Anex Tour’un bütün Avrupa’da var olmak istediğinin altını çizen Karasu, ‘’Avrupa’da turizmin olduğu her yerde olmak istiyoruz. Bu yıl Polonya’da da iyi işler yapacağız. Hedefimiz 120 bin pax. Macaristan ve Slovakya’ya da giriyoruz. Moldova, Romanya, Balkan ülkelerinde de etkiniz. Partnerlerimizle iyi bir 2023 turizm sezonu yaşayacağız’’ şeklinde konuştu.

“Avrupa’da büyümeye devam ediyoruz”

Anex Tour’un tur operatörü, havacılık ve otelcilik alanlarında faaliyetlerini sürdürdüğünü vurgulayan Vural Karasu, şunları söyledi:

‘’Anex Tour olarak Avrupa’dan sadece Türkiye’yi değil, Mısır, Dubai, Yunanistan ve İspanya’yı da satıyoruz. Avrupa’dan 2023 yılında 1 milyon 200 bin pax yapmayı hedefliyoruz. Bu paxın 900 bini Türkiye’ye olacak. Avrupa’da büyümeye devam ediyoruz. Polonya’dan eskiden sadece Türkiye’yi satarken bu yıl Dubai, Mısır, Yunanistan ve İspanya’yı da satıyoruz

“MGA Havacılığı da büyütmek istiyoruz”

Tur operatörümüzü olduğu kadar uçak şirketimiz olan MGA Havacılığı da büyütmek istiyoruz. Çünkü Avrupa’da uçak sıkıntısı var. MGA Havacılığa bağlı şu anda 8 uçağımız var. Bu sayı zamanla artacak. Ancak hem kendi uçaklarımızla hem de Sun Express ve Corendon ile uçuşlarımızı sürdüreceğiz.

“Anex Tour’un yatırımları sürecek”

Pandemi nedeniyle iki yıldır bütün yatırımlar durduruldu. Bir belirsizlik oldu ancak tekrar hedeflerimiz doğrultusunda çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Artık kıtalararası tur operatörü olmak istiyoruz. Biz turizm işi yapıyoruz. Bizim bildiğimiz, yaptığımız iş bu. Tur operatörü olarak nerede turizm varsa biz orada olmak istiyoruz. Bizim tur operatörümüz, uçaklarımız otellerimiz var. Turizmin her dalında çalışmalarımıza devam edeceğiz’’

Bu Haber 03.04.2023 - 10:32:40 tarihinde eklendi.
Kullanıcı Yorumları
Henüz yorum yapılmadı.
En Çok Okunanlar
Bunları Okudunuz Mu?
Yazarlar
Tüm Yazarlar
GÜNCEL HABERLER
SEKTÖREL HABERLER

Turizm gündemine ilişkin haberlerin her gün mail adresinize gelmesi için abone olun.