Mete Vardar’dan Bakan Ersoy’a ince mesaj: Bir teşekkürü...

24’üncü kez kapılarını açan EMITT Turizm Fuarı’nda biR basın toplantısı düzenleyen Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, 2020’ye dair önemli mesajlar verdi. Jolly'nin Türkiye içindeki destinasyonların tanıtımına 30 milyon lira harcadığını ifade eden Vardar, ''Teşvik alamasak da bir eşekkür beklerdik'' diye konuştu.

TurizmGüncel

Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, Yönetim Kurulu Üyesi Mert Vardar ve Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Üyesi Figen Erkan, EMITT Fuarı’nda basınla bir araya geldi.

EMITT Fuarı’nın en büyük katılımcısı olduklarını belirten Mete Vardar, Jolly’nin 2019 performansı 2020 planlamaları ile ilgili bilgi verdi.

‘’Jolly’nin gelecek 15 yılını belirleyecek alt yapı tamamlandı’’

Artan fiyatlardan dolayı 2019 yılında iç pazarda daralma yaşandığını belirten Mete Vardar, bu nedenle yolcu sayısında değil ciroda büyüdüklerini belirti. İç pazarın yüzde 30 daraldığı 2019’da Jolly’nin yolcu sayısına seneyi bir öneki yıla yakın rakamlarda kapattığını ifade eden Mete Vardar, 2019 yılında, şirketin önümüzdeki 15 yılını belirleyecek teknolojik alt yapıyı tamamladıklarını belirtti.

‘’Kontratlı otel sayısını 5 bine çıkaracak’’

Teknolojik alt yapının tamamlanmasıyla birlikte dinamik paketlerde büyüme kaydedeceklerini ifade eden Mete Vardar, 2019 yılında 800 olan kontratlı otel sayılarını, 2020 yılında 5 bine çıkaracaklarını kaydetti. Jolly’nin sadece resort turizminde değil, şehir ve kültür turlarında da önemli işler yaptığını söyleyen Mete Vardar, ‘’Geçen sene ‘bu topraklar bizim’ adlı çalışma başlatmıştık. Bu sene bu çalışmayı ‘Mirasın Türkiye’ adı altındaki çalışmayla devam ettiriyoruz. Konuya sadece iş değil aynı zamanda sosyal sorumluluk projesi olarak görüyoruz.’’ dedi.

''Alternatif bir kış tatili anlayışı yarattık''

Jolly'nin markası Unitravel’ın organizasyonu Whitefest ve Corporate Weekend bu hafta sonu başlayacağını ifade eden Vardar, ''16 yıldır Türkiye’nin en büyük gençlik festivalini yapıyor olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Gençlere ve kurumsal çalışanlara müzik, eğlence ve kayak sporunu bir arada yaşayabilecekleri alternatif bir kış tatili anlayışı yarattık. Bu tip organizasyonlar ile hem Uludağ ekonomisine katkıda bulunuyor hem de sezonu uzatıyoruz.'' şeklinde konuştu

Mete Vardar_Mert Vardar

‘’Ciroda yüzde 50, sayıda yüzde 19 artış bekliyoruz’’

Şu ana kadar erken rezervasyonlarda kişi sayısına yüzde 21, ciroda ise yüzde 58 büyüme kaydettiklerini açıklayan Vardar, ‘’2020 yılını ise yolcu sayısında yüzde 19, ciroda ise yüzde 50 büyümeyle kapatmayı hedeflediklerini ifade etti.

Bu sene iç pazar fiyatlarının ortalama yüzde attığını belirten Mete Vardar, ‘’Geçen yılki fiyatlarla anlaştığımız, geçen yılki fiyatların altında kampanya başlattığımız oteller oldu.’’ dedi.

KKTC tepkisi

Seyahat alışverişlerinde taksit sayısının sınırlandırılmasına tepki gösteren Jolly Yönetim Kurulu Başkanı, yavru vatan Kıbrıs ile diğer ülkelerin aynı kefeye konmasına da tepki gösterdi.

‘’Teşvik almasak da bir teşekkür bekliyoruz’’

Jolly’nin Marmaris’ten Fethiye’ye, Van’dan Kars’a ve Trabzon’a kadar Türkiye’nin dört bir yanını tanıttığını belirten Mete Vardar, ‘’Bu tanıtımlara 30 milyon lira para harcadık. Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı’nın tanıtım için restoranlara bile destek vereceği açıklandı. Biz de Jolly olarak, teşvik almasak da bir teşekkür bekliyoruz’’ dedi.

Mert Vardar: 5000’den fazla yeni oteli bünyemize katıyoruz”

Jolly Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar, Jolly’nin bir dönüşüm süreci içerisinde olduğundan ve mevcut teknoloji yatırımlarından bahsederken sözlerine şu şekilde devam etti: “Bu yıl kış ve termal otellerini domine ettiğimiz bir yıl. Bunun yanında resortlara ek olarak butik otellerde de daha etkin olacağız. 5000’den fazla yeni oteli misafirlerimize daha zengin bir portföy sunmak için bünyemize katıyoruz. Yurtdışında ise önemli kanallar ile anlaşmalar sağladık. Şu anda 450 bin yurtdışı oteli bünyemizde satışa hazır halde. Dinamik paketleme uygulaması ile misafirlerimize tüm bu imkanları uygun fiyata kişiselleştirilmiş hizmet alacakları bir yapıda sunmayı hedefliyoruz.”

Bu Haber 30.01.2020 - 14:41:47 tarihinde eklendi.