İşte Türkiye’nin ülke ülke, tarih tarih uçuşları başlatma planı

İşte Türkiye’nin ülke ülke, tarih tarih uçuşları başlatma planı
Türkiye, hangi ülkeye ne zaman uçuşları başlatabileceğini belirledi. İlk aşamda, 70 ülkeyi kapsayan bir uçuş başlatma planı oluşturuldu.

TurizmGüncel

Türkiye’nin hangi ülkeye uçuşları ne zaman başlatmayı planladığı netleşmeye başladı. Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Ulaştırma Bakanlığı ve Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı’nın yürüttüğü ortak çalışmayla oluşturulan listeye göre, uçuşların başlayacağı ilk ülke Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti olacak. Kıbrıs’a dönük ilk uçuşun 1 Haziran’da yapılması planlanıyor.

Açılacak ilk yabancı ülkeler

Yapılan planlamaya göre 10 Haziran’da ise Bahreyn, Bulgaristan, Katar ve Yunanistan uçuşlarına başlayacak. 15 Haziran tarihine gelindiğinde ise; Almanya, Avusturya, Azerbaycan, Çekya, İsviçre, Japonya, Kuzey Makedonya, Litvanya, Macaristan, Polonya, Romanya ve Sırbistan uçuşları yapılmaya başlanacak.

Hollanda ve Kazakistan uçuşlarının 20 Haziran’da başlaması planlanırken, İskandinav ülkeleri ve Güney Kore için belirlenen tarih ise 22 Haziran olarak öngörüldü.

En son ABD uçuşları başlayacak

Çin, Ukrayna, Moldova, Özbekistan, Kanada ve İsveç’in de aralarında yer aldığı bir grup ülke için 1 Temmuz tarihi belirlenirken, Rusya, Birleşik Krallık, İsrail, Lübnan için 15 Temmuz; İtalya, İspanya, İran, Irak, Suudi Arabistan için 1 Ağustos tarihi belirlendi. Planlamaya göre, uçuşların en son başlayacağı ülke ise 1 Eylül tarihinde uçulması planlanan ABD oldu.

Not: Türkiye tarafının hazırladığı uçuş planı, Türkiye'nin kendi planlaması ve niyeti. Uçuşların fiili olarak başlayabilmesi için karşı ülkelerin tamamıyla mutabakat sağlanması gerekiyor.

ucuslar
ucuslar1
ucuslar3_1



Bu Haber 23.05.2020 - 15:52:03 tarihinde eklendi.

Yorum Yaz

Kullanıcı Yorumları
  • Mohammadi lamiya - 14.08.2020 - 09:10

    Ben iranliyim. Nezaman havayollari acilacak

  • Zhailoobek kyzy Alina - 22.07.2020 - 05:00

    Meraba Ben Kyrgyzstanliym Dubaida yashiyorum Turkiya ucak bileti alsam olurmu orasy acyldymy kyrgyz vatandasha

  • Uulkelsin Daniiarova - 28.06.2020 - 05:29

    Kırgızistan Türkiye uçuşları başladımı, tam olarak bilgi verebilir misiniz ?

  • Shoaib raza - 26.06.2020 - 11:52

    Hi. I want just know that the Turkish airline is coming from karachi to Istanbul on 2nd of July is that confirmed? Couse I need to book ticket for that....

  • Şahla yıldırım - 20.06.2020 - 10:42

    Merhaba temmuzun 2 ne baküden türkiyeye gelmek için bilet aldım şimdi ucuşlar iptal mı oldu neden kimse net bi şey demiyor. Lütfen yardımçı olun

  • Pamuk - 14.06.2020 - 03:42

    Bahrein dan uçuşlar açılmadı mi? Niye o zaman bu liste de 10 haziran diye gösteriyor. Bu yanlış bir haber ve sahte bir liste.

  • Rose yet - 12.06.2020 - 06:58

    Bahrainden ucuslar nezaman baslayacak lutfen acil cp

  • Nisanur Kılıç - 11.06.2020 - 01:03

    Suudi Arabistan uçuşlarını lütfen artık başlatın neyi bekliyorsunuz artık 3 ay oldu sabır sabır nereye kadar. Haziranın yarısına geldik neredeyse hala açılmadı uçuşlar lütfen artık açın

  • Pamuk - 08.06.2020 - 04:59

    Iran dan türkiye ye uçuşlar gerçekten ne zaman başlayacak? Gerçek tarihini soruyorum, bilen var mı?

  • Princess - 06.06.2020 - 08:25

    Ya 3 aydır evimizden uzak kaldık, yeter bea ya acın bu uçuşları, türk hava yolları ne yaptığı bile belli değil sürekli satıp sonra iptal ediyor. Rezillik.

  • Ramazan bal - 06.06.2020 - 12:20

    Neden Arabistan'a uçak yolamiyosunuz emiel attım bilet kestim iptal ettiniz biz türküz yabancı değiliz bulanima gridik benle aramdasrim lütfen yardımcı olun yoksa intahar etmeye kalkabilirkm piskolojim çok bozuldu konsolosluk yardımcı olmuyor

  • Ali - 05.06.2020 - 04:17

    The worst airline in the history of airliners! How could you keep selling tickets when you don't actually have a plan for any flight?!!! We have paid $2000 for a one way ticket from IRAN and just keeps cancelling...If I want a refund, then they say that they might give me back my money in 3 months!! Absolute thievery in bright day light!! Shame on you Turkish Airlines!! Shame on you!

  • ANVAR RAKHMATILLAEV - 04.06.2020 - 05:41

    Sayın bizi memleketimize döndürecek mübarek İnsanlar... Ben 2 senedir diyemiyorum zor zor para biriktirdiğim siz 22-Haziran beni gönderme seniz... Zor durumda kala bilirim... Lütfen...

  • Dominique Burdin - 02.06.2020 - 06:09

    15 haziran Cenevre-Izmir uçuşum ayirtildi ama biletim yok daha ve 8 mayisten evvel uçuş onaylanmayacak. Anlamiyorum. THY müsteriye karşi pek saygi göstermiyor.

  • farhad yusupov - 02.06.2020 - 10:12

    aldik biletlerimize ne olacak

  • Kemal H.R - 01.06.2020 - 10:10

    America için niye en son sıra kullanıldı !!oraya da mı politika girdi ??

  • gerçek italyan - 31.05.2020 - 04:10

    ben bu habere inanmıyorum keşke kaynak belirtseydiniz thy böyle bir açıklama yapmadı arkadaşlar doğrular olmayabilir

  • haldun kara - 30.05.2020 - 01:40

    bu bilginin kaynağı nedir? doğru olması da muhtemel ama bu biline biline thy neden heryere bilet satıyor o zaman haziran ayı içine?

  • Arzu - 29.05.2020 - 12:59

    Hiçbir yerde tarih ve zaman bilgisi yok iken hiç kimse tarih veremiyorken siz nasıl böyle bir tarihi buldunuz ne kadar resmi bilgidir bu????

  • Nur ali Polater - 28.05.2020 - 04:34

    Listede afrika ulkeleri yok. Ugandada 3 aydir mahsur kaldik. Bu gidişle sanırım yılbaşını da burada görecez. ????????

  • Rabia kara - 28.05.2020 - 04:24

    fransadan neden yok heryerden varda...? Ben mahsur kaldim fransada ,koyume gitmek istiyorum.

  • Mehmet Berker - 28.05.2020 - 02:30

    Listede Portekiz’i göremedim. Acaba Lizbon-Istanbul uçuslari ne zaman basliyor, biliyor musunuz? Tesekkürler

  • Natiya kikava - 28.05.2020 - 12:00

    Once gurcustan tifflis uçuşlar ilk 19 ülke arasindayidi,neden temus 15 erteledi? Ayrica bilet satişlar devamedyor? Sizca bu ne anlama gelyor?insanli bu korona zate stresa sokti,bu söz tutmalar ve ertemelar daha bi sinir edyor insanlari.kesin bir haber paylaşin lutfen????

  • ÖZİ - 28.05.2020 - 10:12

    İNŞALLAH BİRAN ÖNCE AÇILIR YURTDIŞI UÇUŞLARI İŞİMİZDEN OLACAĞIZ YOKSA.

  • SEVINÇ DEĞER - 27.05.2020 - 11:02

    meksika uçuşlarından bilgi yok mu

  • Nariman Nabiyev - 27.05.2020 - 04:43

    Merhaba! Oturma iznim varsa, 2 Haziran'da Türkiye'ye içeri uçabilir miyim ?

  • Oliver Thiele - 27.05.2020 - 12:20

    Türkiye den 2-3 günlük iş seyahat gidenler dönüş belirtisi yoksa 2 hafta karantina da şartı çok ağır. Bu şeklide işler açılmaz ve ticaret yapılmaz

  • cevat fer - 27.05.2020 - 03:13

    ne yazikki iran vatandaşların son kademede yer aldıkları çok uzucu durum koronavirüs gider uzu karalik kömüre kalir .

  • Gizem atac - 27.05.2020 - 01:29

    Karadağa yatırım yapan yaşayan binlerce türk var karadağda sıfır pandemi ama listede adı bile yok saçmalık!!!!

  • Emre Berk - 26.05.2020 - 10:34

    Herkese Merhabalar, Başta ben de yanıldım ancak bu tarihler; Türkiye’nin o ülkelere uçuş başlatmayı düşündüğü tarihler;) yani bu ülkelerden Türkiye’ye uçuş tarihleri değil. Birçok ülkeden Türk vatandaşları Haziran ayı içinde kademeli olarak Türkiye’ye dönebilecektir. Hatta şu an bile özel jet ile uçarsanız, havaalanına inip, ev karantinasına tabi olmak kaydıyla seyahat edebilirsiniz. Herkese güvenli yolculuklar ve sağlıklı günler dilerim. Saygılar

  • John Harper - 25.05.2020 - 10:20

    What date is the flights allowed into Antalya from the United Kingdom (Ingilterre) John

  • Dovran - 25.05.2020 - 06:52

    Türkmenistana ne zaman olcak ucus

  • Babazade Gultekin - 25.05.2020 - 06:39

    Singapur ne zaman achilacag sarhat,bulmadim burda Singapuru

  • idris Aktaş - 25.05.2020 - 03:56

    Yakın zaman içinde tūm dūnyada seferlerin normale geçmesi dileğimle

  • Turizimci - 25.05.2020 - 05:59

    Bu saydiginiz ulkeler o tarihlerde kapilarini acacakmi? Garantisi varmi. O ulkeler kapisini Turkiyeye acmazsa siz plan yapin. Nasrettin hoca misali ya tutarsa.

  • Atike soykal - 25.05.2020 - 05:08

    Merhabalar hayirli bayramlar ABD ucuslari 1 eylul diyonuz 10 haziranda arkadaslar bilet almislar hangisi dogru gercek ne zam ucuslar basliyor

  • Erdal ensoner - 25.05.2020 - 02:09

    Madem programda 1 Eylül gözüküyorsa ABD uçuşları niye 10 hazirandan itibaren bilet satışı yapıyor THY ri anlamak mümkün değil

  • Mustafa erdoğan - 24.05.2020 - 11:02

    Ben türk vatandaşıyim ve şu anda kktc bulunmaktayim kesin ucak seferler ne zaman başlıyor.?

  • Serhat Cenk Yalın - 24.05.2020 - 09:41

    Amerika'da yaşıyorum ve yayınladığınız bu haberi okudum. Hemen THY'nı arayıp teyit etmek istedim. Fakat yaptığınız haberle ilgili bir bilgilerinin olmadığını ve şu an 11 Haziran'da uçuşların başlayacağını söylediler. Sizin bu haberi nereden duyup, yayınladığınızı öğrenmek istiyorum. Teşekkürler...

  • Erdogan celik - 24.05.2020 - 05:32

    Peki bu sudana ucak gelmiyormu yani tahliye edilmek icin 550 kisi var turkiye burayi burdaki turk vatandasini unuttumu

  • Arafat Karakaya - 24.05.2020 - 04:05

    Merhabalar, Danimarka'dan Türkiye'ye tatil için satın aldığım biletin iadesini talep etmek için; Bu tablonun alındığı resmi Websitesini buradaki yetkililere vermem gerekiyor. Resmi bir link verir misiniz lütfen. Teşekkürler

  • Nedim Ateş - 24.05.2020 - 01:18

    Kıbrıstan hatay a gidenler karantinaya alınınacakmı öğrenmek istiyorum teşekkürler

  • Farshid - 24.05.2020 - 08:03

    Tehran

  • Gamze ekenel - 24.05.2020 - 03:30

    Nolur allah rızası için 10 hazirandan önce tahliye uçağı gönderim katara ben ve 2.5 yaşındaki kızımla dönmek istiyoruz

  • Rahim. Zb - 24.05.2020 - 02:55

    سلام به نظرم بسیار مذخرفه ماکشور همسایه با بهترین روابط هستیم. درضمن مگه از ورودی تا سوار شدن حداقل 6بار تست میکنن پس چرا که من خانواده ام اونجان زودتر نرم ببینمشون ????????????????????????باعرض معذرت ببخشید

  • Selami inal - 23.05.2020 - 11:50

    Katar havayolunu acacakmi,yani katara gidis-donus mu olacak,yoksa sadece katardan donusmu var

En Çok Okunanlar
Bunları Okudunuz Mu?
Yazarlar
Tüm Yazarlar
GÜNCEL HABERLER
SEKTÖREL HABERLER

Turizm gündemine ilişkin haberlerin her gün mail adresinize gelmesi için abone olun.