Ahmet Serdar Körükçü'den Dorak Holding'le ilgili iddialara yanıt

Ahmet Serdar Körükçü'den Dorak Holding'le ilgili iddialara yanıt
Dorak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Serdar Körükçü, şirketin otellerini kapattığı yönündeki iddialara yanıt verdi.


TurizmGüncel

Son günlerde turizmciler arasında en çok konuşulan konu Dorak Holding. Şirketin otellerini kapattığı, otobüslerin plakalarını söktüğü ve restoranlarını satılığa çıkardığı şeklindeki söylentileri, şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Serdar Körükçü'ye sorduk.

Otellerini kapatmalarının ya da turizm sektöründen çıkmalarının kesinlikle söz konusu olmadığını belirten Ahmet Körükçü, şunları söyledi:

''RAMADA VE ANATOLIAN HOUSES NEDEN KAPALI?''

''Anatolian Houses otelini kiralık olarak işletiyorduk. Otelin kirası 50 bin dolardı. Maliyeti yüksek olduğu için bu otelin işletmesini bıraktık.

Ramada Cappadocia otelini ise altına yaptığımız büyük toplantı salonu nedneiyle 15-30 gün süreliğine kapatmak durumunda kaldık. Çünkü aşağıda çalışmalar yapılırken otelde konaklayan insanlar rahatsız olacaklardı. Bu otelin kongre salonu için aldığımız önemli bir etkinlik var. O tarihe yetiştirebilmek için işleri hızlandırmak istedik. Bu iki otelin dışındaki tüm otellerde operasyonlar aynı şekilde devam ediyor.''

''250 OTOBÜSÜN 125'İ OPERASYONDA''

Ahmet Körükçü'ye otobüslerin plakalarını söktükleri şeklindeki iddiaları da sorduk. Körükçü, ''Bizim şu anda 250 tane otobüsümüz var ve bunların 125'i operasyonda. Kalan 125 aracın plakalarını düşürmediğimiz taktirde, yüksek vergiler ödemek zorunda kalacaktık. Bu nedenle bu uygulamaya gittik.'' dedi.

''15 NİSAN'DA İÇ TURİZM KAMPANYASI BAŞLATACAĞIZ''

İç turizmi hareketlendirmek için 15-30 Nisan tarihleri arasında kampanya başlatacaklarını söyleyen Körükçü, Cumhurbaşkanı'nın da iç turizme dönük çağrı yaptığını hatırlattı. Körükçü ayrıca, restoranların satılığa çıkmasının da söz konusu olmadığını söyledi.



Bu Haber 08.04.2016 - 14:11:17 tarihinde eklendi.

Yorum Yaz

Kullanıcı Yorumları
  • hasan - 18.12.2017 - 05:11

    Allah daha beterini yaşatsın ben bunların kan damarında dolaşan hüçrelerine kadar bilirim isteyenlede hodri meydan devletten kaçırdıkları vergileri kimlere verdikleri tek tek biliyorum kim rüşvet vermiş almış bilirim mahkemelerde yalancı şahitlik kim yaıyor bilirim hangi firmalardan ayak bastı alırlar bilirim kimse bana namal okumasın bu ülkede devlet olsa bunlar çoktan içeri girmişti ama nafile ver rüşveti devam ulan yandıgım elimle teslim ettim oana yanarım verdigim onlarca yıl emek haram zıkkım olsun

  • Maaşlar Asgariden - 05.12.2017 - 12:55

    Bu şirket çalışanlarının maaşlarını asgari ücretten gösterip maaşın geri kalan kısmını ekmek kuyruğu gibi insanları sırada bekletip veren bir şirket, ne beklenir ki, çalışanlarda da hata var

  • dorak çalışanı - 20.02.2017 - 05:04

    iyi yorum yapan kişiler zannetmiyorum sizin yorumlarınızı görüp madalya takacağını dorak yönetiminin. Turizm zaten kötü durumda Dorak daha da bitiriyor bir kere diğer turizm acentalarını mahvediyor, çalışanların hakkını yiyor, bazı arkadaşların dediği gibi Allah korkusu olmayan kişiler kesinlikle bu böyle. Çok kişi ekmek yedi ama sömürüldü bu da böyle biline...

  • serhatlı - 14.02.2017 - 05:00

    Öve öve bitiremediyiniz dorak sizin olsun yalakalık diz boyu elinizi vicdanınıza koyun ve gercekleri yazın ben 8.sene kaptan olarak calıştım hicbir hakkımı alamadım şu an mahkeme devam ediyor netice ne olursa olsun dorak patronlarıma hakımı helal etmiyorum haram zıkkım olsun öbür tarafı unutmuş bunlar dünyaya kazık cakacaklarını zannediyorlar sizede kalmaz sizede

  • avanos - 06.09.2016 - 11:21

    hayatında gerçek şirket görmeyenler bu yalancı üçkağıtçıları "şirket" zannediyor. rehberin hakedişine, çalışanın tazminatına "çöken", devlete vergi "takan", şark kurnazlığı ile işletilen tipik bir tüccar kafası şirketi. Nasıl bu kadar büyüdüğü de zaten ayrı bir şaibe. şakşaklayanlar başka bir iş yapma şansı olmayan, iradesiz, mesleksiz; şirketlerin ana amacını "bölgeye yatırım" zanneden bir kitle. Mahkeme, SGK, Maliye günü gelince gerçeği söyler.

  • Eren M. - 06.08.2016 - 11:28

    Ben yaklaşık bir sene çalıştım, terör olayları yüzünden bir çok personelini istemeseler de çıkarmak zorunda kaldılar.Ben de dahil olmak üzere gördüğüm kadarıyla herkezin ne hakkı varsa verdiler. Tabiki eksikleri vardı ama genede herşeye ragmen iyi bir firma. İnşallah yakın zamanda ülke şartları düzelir ve turizim başta olmak üzere tüm sektörler toparlar.

  • DENİZ ......... - 17.05.2016 - 01:49

    Öncelikle herkese merhaba Herkesin bir derdi var mutlaka ancak bölgede gerçekleri görmezden gelmeyelim lütfen Örnek 1 Kurumsal olmayan a oteli personelini 14 - 16 saat çalıştırıyor kurumsal olan b oteli personelini 8 saat çalıştırıyor Örnek 2 Türkiye genelinde turizm ile malum sıkıntılar var bunlarıda görmezden gelemeyiz Örnek 3 Dorak gibi büyük şirketler binlerce kişiye ekmek kapısı açıyor ama işinize gelir çalışırsınız ama işinize gelmez çalışmazsınız tercih meselesidir Örnek 4 Herkesin siyasi görüşü özgürdür ancak 1 personel işyeri sahibinin görüşünü destekler desteklemez ancak herkesin bir siyasi duruşu olması lazım ve buna göre hareket etmesi lazım Örnek 5 Dorak gibi büyük bir grup olacaksın misafirlerini piyasaya salıp rahat bir şekilde sahte ürünlerin misafirlere satılmasını destek olacaksın ve Türkiyeye gelen turistleri rahatsız edeceksin kimse kusura bakmasın bende olsam bende salmam ama yine görüyorum şöyle bir durum var ortada dorak hiç bir grubunun misafirlerine çarşıya sakın çıkmayın diye bir yasak koymuyor ve %50 misafir çarşıya çıkıyor ancak çarşıda satılan ürünlere garanti veremiyor yani tamamiyle misafir sorumluluğunda Örnek 6 Anatolian houses gibi bir otel kira nedeni ile kapanmış ancak duydum gördümkü çıkışı verilen tüm personellerin hak ve hukuklarını vermiş kalan diğer personellerinide diğer hotellerine yerleştirmiş Örnek 7 Çalışan hakkını ve hukukunu koruyan bir şirket hiç bir şekilde personelini ezmez sebebi ise Sn Mustafa KÖRÜKÇÜ çıkan personeli sebebi ne olursa olsun mutlaka görüşmeye çağırıyor görüşme neticesinde personelin hotel yönetimi ile ilgili bir sıkıntısı var ise diğer hoteline alıyor niçin personellerine değer verdiği için Son olarak ise Dorak yönetim kurulu başkanı Sn Ahmet Serdar KÖRÜKÇÜ, SN Mustafa PİLAV ve SN Kaplan TAN Beyfendilere bu bölgeye desteklerinden dolayı teşekkür ederim.

  • Avanoslu - 23.04.2016 - 07:36

    Panzer şu mahkemeler bir bitsin tekrar konuşalım. Hak hukuk kanun bilen kimmiş? Mahkemeler,SGK ve maliye ne demiş?

  • Panzer Division - 19.04.2016 - 09:35

    Kaybedenler kulübü toplanmış burada asılsız iddialarda bulunuyorlar. Yarası olan gocunurmuş, kanayan yaralar iyileşmediği sürece hafızalardan silinmezmiş, yaranız ve acınız büyükmüş :) Sizler bu büyük şirkette olamadığınız için hala gocunmaya devam edin.Neden kapatıldığı konusunu hala çözemediyseniz bu ülkede yaşamıyorsunuz demektir, turizmdeki durgunluk belli, bu durum Türkiyeyi değil dünyayı etkiliyor, bunu cümle alem biliyor, Büyük şirketler her zaman kurumsaldır hak,hukuk,kanun bilir.

  • Avanoslu - 15.04.2016 - 07:37

    Golden yarn, BİZ hali, Altınocak rest. AGAD kuyum mağzası, neden kapatıldı peki? Çalışanların tazminatları ödendi mi?

  • trizmci - 15.04.2016 - 07:05

    siyaset ugruna oy ugruna bir çok insan işinden ekmeginden oldu degermiydi....

  • Manowar Mehmet - 13.04.2016 - 10:52

    binlerce kişiye ekmek kapısı açan değerli bir insana yazılanları görünce çok üzüldüm ve sinirlendim, Allah onları ıslah etsin. ne kadar nankör varsa zehrini dökmüşler, nankörler çalışırken birşey yoktuda şimdimi iftira atarsınız, sadakat bir onurdur, çalışan bir birey ekmek teknesi şirketini, devleti,namusu gibi görür sadakatini sürdürür,iki gün sonra turizm düzelecek o zaman kapı bulabilecekmisiniz bu nankörlük ve sadakatsizliğinizle. ciğeri beş para etmez insan ırkına faydasız insanlar utanın.

  • Göremede bir otel - 11.04.2016 - 10:55

    Dorak Holding başarılı çalışmalar yürütmüş ve yoktan var etmiş bir şirket.Yalnız uygulamış olduğu turizm çalışma politikası,türkiye için bir kaynak kabul edilmiyor.Nedeni çok açık ortada.Ne zaman Dorak Holding ait otobüslerin bir müzeye girdiğini gördünüz veya bir esnafın önüne otobüs çektiğini,söyleyeyim hiç bir zaman.Kendi müşterisini kendi yerinde ağırladı ve kendisinden başka bir yere sokmadı. Ayrıca kendi otelleri dolmadan başka bir otele de misafir göndermedi,şimdi ise operasyonda kayıplar yaşadığı için bazı kollarını iptal etti. Bence Dorak Holding batmamalı çünkü altında çalıştırdığı bir çok işçi var ne kadar yönetici statüsü ile alakalı stratejisi farklı olsada yabana atmamak lazım.

  • Gercek - 11.04.2016 - 07:40

    Calisanini ezen, hakkini vermeyen, stress icinde calistiran kotu bir firma.

  • ibrahim çetin - 11.04.2016 - 12:31

    valla acıklama iyi oldu yoksa dedikodu aldı başını gidiyor bu arada turizimin şuan da ne oldugu belli kücülmeler yada kapanmalarıda normal karşılamak lazım inşallah turizim düzelir yene herkez işlerinde şalışmaya devam eder

  • dorakzede - 10.04.2016 - 10:29

    beyler bu adam öyle insanlara iş veren biri değil, zaten olan işi çalıp insanların hakkını yiyerek yapan, insanları ezen ve sömüren biri. öyle sütten çıkmış akkaşık değil. ben 1. elden şahidim.

  • Gerçekler acıdır - 10.04.2016 - 06:00

    Birisi bana söyleyebilir mi? Şu anda DORAK ve bağlı şirketlerinin toplam kaç mahkemesi sürüyor? Bu davaların büyük çoğunluğunun konusu nedir? Neden maaşları asgari ücretten gösterip hem devletten vergi kaçırıyorlar, hem de çalıştırdıkları elemanları mağdur ediyorlar?

  • turizm calışanı - 09.04.2016 - 01:00

    Halıl bey yatırımcılara bolgemızde tabıkı saygılıyız ve daha fazla tesıs ve daha fazla kalıfıye eleman ıhtıyacımız olduğu da aşıkar.Yalnız sunu unutmayın dorak aldığı tesısler oncede hızmet veıyordu bu bır ıkıncısde calısan işciyi hem maddı hemde en onemlısı streslı bır ortamda calıstırıyorlar bunu unutmayın.kım zıl takar oynar bılmem ama sunu bılıyorum kı Allah bunların ekmeğını kımseye muhtac etmesın.Kasıkla verıp kepceyle alan anlayısa karsıyım...

  • Otelci - 09.04.2016 - 09:34

    Dorak Holding Kapadoya"da önemli yatırımlara sahip. Yönetim Kurulu, Otel Genel Müdürleri dahil yöneticilerini çok kolay ve sebepsiz şekilde işlerine son veriyor. Bu davranış yönetim bulmada zorluklar verebilir. Diğer yatırım şirketlerini de keşfedilmemiş bu bölgeye yatırım yapmalarını tavsiye ederiz.

  • Halil Çopur - 08.04.2016 - 10:08

    memlekette ne kadar fesat ne kadar alçak adam var hayret ediyor insan; kendisi ömrünce bir kişiyedahi iş, aş vermemiş fakat binlerce insana iş ve aş kapısı olan dorak holding batsa zil takıp oynayacak geri zekalı saymakla bitmez yazıklar olsun bizim insanımız neden bu kadar ahmak ne dorak holding nede diğer büyük şirketlerimizin hepside bu zor zamanları en az zararla atlatırlar inşallah

En Çok Okunanlar
Bunları Okudunuz Mu?
Yazarlar
Tüm Yazarlar
GÜNCEL HABERLER
SEKTÖREL HABERLER

Turizm gündemine ilişkin haberlerin her gün mail adresinize gelmesi için abone olun.