Rosturizm'in tahmini: Bu sene Türkiye'ye kaç Rus turist gelecek?

    21.04.2016 - 09:26:38



    Rosturizm ile Rusya Sigorta Birlikleri tarafından yapılan bir toplantı, Türkiye’ye gelecek Rus turistlerin sayısına dair de önemli veriler sunuyor…



    TurizmGüncel

    Rosturizm temsilcileri, yurt dışına çıkan Rusya vatandaşlarının seyahat sigortası yapmasını teşvik etmek amacıyla Rusya’daki sigorta birliklerinin temsilcileri ile bir araya geldi. 
     
    Toplantıya katılan Rosturizm Kamu Müşavirliği Başkanı Dmitry Davydenko, birliğin bu yıl Türkiye’yi ziyaret etmek isteyen Ruslar konusunda endişeli olduğunu ifade etti. Türkiye’ye seyahat edecek bireysel Rus turistlerin büyük kısmının seyahat sigortası almadığını söyleyen Davydenko, acil bir durum halinde bu turistlere ulaşmanın oldukça zor olacağı yönünde endişeleri bulunduğunu kaydetti. 

    'BU YIL 600-700 BİN RUS TURİST TÜRKİYE'YE GİDECEK'
     
    Konuşması sırasında Türkiye’ye gelecek Rus turistlerin sayısına dair veriler paylaşan  Davydenko, şunları söyledi:
     
    ‘’Şu anda Rusya’dan Türkiye’ye dönük tur satışı yapılmasa da, her hafta 52 uçuş gerçekleştiriliyor. Bu uçuşların neredeyse hepsinde ülkeyi turist olarak ziyaret eden vatandaşlarımız da var. Tahminlerimize göre, bu yıl Türkiye’yi 600-700 bin Rusya vatandaşı ziyaret edecek. Türkiye ile neredeyse hiçbir resmi temasımızın kalmadığını göz önüne alırsak, acil bir durumda seyahat sigortası yaptırmayan bu vatandaşlarımıza ulaşmakta ve yardımcı olmakta ne kadar zorlanacağımızı tahmin edebilirsiniz.’’
     



    Haberi Paylaşın :
    Bu haber 21.04.2016 - 09:26:38 tarihinde eklendi.

    Kullanıcı Yorumları

    Direkt Satış - 21.04.2016 13:24:59
    Satışı otel kendisi yapacak. IATI" dekiler bunu söylüyordu zamanında pek ilgilenmiyorduk. Şimdi en iyi yol bu gibi gözüküyor. Münferit müşteri getirmek için ne gerekiyorsa yapmak lazım. Ölüsü bile büyük pazar
    Belek Otelcisi - 21.04.2016 14:44:28
    Evet Direk Satış" ın yorumuna katılıyorum. Bu bağlamda web sitelerine ve tüm online satış kanallarına gerekli ilgi ve alakayı göstermemiz gerekiyor.
    Kadir - 21.04.2016 14:53:07
    Hali hazırda online kanalları ve Hwebi kullanan bir otelci olarak Rus pazarının durumunun malum olduğu bu dönemde azda olsa pazardan satış almaktayım.İnşallah bu uçuş sayıları daha da artar.
    Selma - 21.04.2016 15:22:13
    Ülkemize gelemeyen misafirlerimi web sayfama yönlendiriyorum.IATI"nin sağladığı Hweb hizmeti sayesinde misafirlerimizi tekrar konaklatabiliyoruz.
    Reklamcı - 22.04.2016 13:20:14
    IATI Hweb reklamlarını izlediğiniz için teşekkür ederiz sayın seyirciler.
    Çare Online - 22.04.2016 14:53:53
    Online online online!! Acenteler satamıyorsa bizler satacağız. Kendimiz ulaşacağız, reklam yapacağız. Eski misafirleri kullanacaz. Web sayfamıza yönlendircez ordan alın dicez. Uçak sıkıntı evet. Neden? Pahalı, çünkü tarifeli. Ama var!!! Bu adamlar gelecekler öyle yada böyle. Çare mi?? HWEB!!!
    Kemerden otelci - 23.04.2016 00:31:29
    Pazarlar daraldı,herkes elinde ne var diye bakar oldu, online bu sene tutarsa tuttar, elinde iyi sitesi olan satar, gerisi kapıya kim gelicek diye bakar, 3 milyonu pegas,tez,anex,odeon getirmişti, bu sene 700 binin hesabına yatmışsınız, turizim çöküyor abiler, gemi su aldı, eski gelen turist gelmiyor artık,bundan sonra kim getirecek? İgneyle kuyu kazmaya devam, ne de olsa butik çalışıyoruz, gerisi boş laf lakırdı,,,