Benzer Haberler:
    Başbakan Davutoğlu, turizm hedeflerini açıkladı
    Fadıl Akgündüz: 'paralel yapı' bana suikast düzenledi
    Esenboğa Havalimanı'na sadece üç kişinin kullanacağı VIP salonu
    İşte turizmcilerin havalimanı vergi indirimi talebine Babacan'ın yanıtı
    Dünyanın en büyük havalimanı olacak
    Başbakan, açık büfeden yemedi, 5. kata sadece temizlik görevlisi çıkarıldı
    Yıldıray Sapan: Konyaaltı’nın kaderi Erdoğan'ın elinde
    Günay: Bütün yüksek yapılar Başbakan'ın onayıyla inşa edildi
    Bülent Arınç, Antalya'da otel gezdi
    Başbakan’dan Muğla’ya turizmde 12 ay sözü

    Başbakan söyledi, turizmci Doğan Ankara Ayaş'ı termal cennete çevirecek

    31.1.2012 - 10:08:29



    Yaklaşık 20 yıldır jeotermal sektöründe bulunan turizmci Mehmet Ali Doğan, Edremit Güre'deki tesisinden sonra Ankara'nın Ayaş bölgesinde yeni bir tesis açmaya hazırlanıyor.



    Eda Özsoy - Turizm Güncel

     
    Edremit Güre'de Hattuşa Astrya Thermal Resort&Spa adlı tesisin sahibi olan işadamı Mehmet Ali Doğan, Ankara Ayaş’ta kurulacak olan yeni tesisleriyle ilgili bilgiler verdi. Tesisin Ankara'ya 60 kilometre mesafede olduğunu anlatan Doğan, "Yatırımı Çağa beldesine yapmamızın temel nedeni şu: Buradaki suyun kalitesi çok çok özel. İçme kürü özelliği de bu tesiste bulunabilecek. Gerek Güre, gerek Ayaş'taki termal suyu içtiğinizde florür özelliği olduğu için özellikle yaşlılıkta kemik erimesinin önüne geçilebilecek" dedi.


        
    Doğan, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından Ankara’yı geliştirmek adına faaliyete geçirilecek projelerin ilki olarak belirttiği “Ayaş’ı bir termal merkezi haline getirme projesi”nin başkente yeni bir soluk kazandıracağını söyledi. Doğan'ın aktardığı bilgilere göre, Ankara’nın Ayaş bölgesini termal cennetine çevirecek olan proje; sağlık turizminde yeni bir dönem açmaya hazırlanıyor. Hitit Ayaş Termal ve Sağlık Merkezi, klasik termal merkezlerinin aksine içerisinde misafirlerinin keyifli vakit geçirmesini sağlayacak bir çok etkinliğe imza atacak. Bin 500 yataklı tesiste, hem devremülk sistemi, hem de otel işletmeciliği yapılacak. İçinde hastanelerin de bulunacağı tesis tamamlandığında Ayaş'ta bin 500 kişiye iş imkanı sağlanacak.
        
    TÜRKİYE ÖZ KAYNAKLARINI KULLANAMIYOR

        
    Aynı zamanda Jeotermal Enerji Kaynakları Araştırma ve Değerlendirme Vakfı Başkanı olan Mehmet Ali Doğan, Türkiye’nin jeotermal kaynakları açısından oldukça büyük bir potansiyele sahip olduğunu söyledi. Doğan Türkiye'nin bu alanda dünyada 7, Avrupa’da 3. sırada olduğunu anlattı.

    Türkiye’nin bu zenginliğin sadece yüzde 3’ünü kullandığını kaydeden Doğan, dünyadaki termal sağlık turizmiyle ilgili de rakamları da paylaştı. Termal sağlık pastasında en büyük payı 5.5 milyar dolarla Amerika’nın aldığını belirten Doğan, Avrupa’nın ise 3.5 milyar dolar kazandığını ifade etti.
        
    Türkiye’nin kendi öz kaynaklarını kullanarak, turizmde dünyanın en gözde ülkelerinden biri olabileceğini kaydeden Doğan,  “Ülkemizde jeotermal enerjiyle sadece 100 bin bölgesel konut ısıtılıyor. Oysa bu kaynaklarla 2 milyon konutu ısıtma kullanma potansiyelimiz var” dedi.


        
    ÇEK CUMHURİYETİ 1 MİLYAR DOLAR, BİZ 20 MİLYON DOLAR PAY ALIYORUZ

        
    Türkiye’de genelde kaplıca turizmi deyince profili düşük insanların akla geldiğini söyleyen Doğan, şu bilgileri verdi:
        
    “Ancak her yaşta insanın minerala ihtiyacı vardır. İnsanlar yılda 21 kür aldığında bağışıklık sistemini güçlendirebilirler. Biz Güre’deki tesisimizde her yaştaki insanı hedef alan bir konsept yarattık. Ayrıca Türkiye’deki sağlık otellerinin neredeyse tamamı, o şehir oteli gibi tamamlanmış. Ama bizim tesisimizde asıl unsur termal kür, destekleyici unsur yataklama birimi olarak planlanmıştır. Bu çok önemli bir ayrıntıdır.  Bizim tesisimizde Antalya’daki otellerde olan tüm özellikler vardır. 20 yıldır jeotermal sektöründeyim. Sağlık turizmindeki çıtayı yükseltmek istediğim için bu tesisi açtım. Gelecekte Türk turizmine yön verecek tek yer Kuzey Ege’dir. Sağlık turizminde Çek Cumhuriyeti bile 1 milyar dolar kazanıyor. Türkiye ise 20 milyon dolar pay alıyor.”
        
    MİSAFİRLERE KAN TESTİ YAPILIYOR
        

    Güre’deki Hattuşa Astrya Thermal Resort&Spa’da hem devre tatil üniteleri hem de otel bulunuyor. 11 metrekarelik kür merkezinde 4 ayrı termal havuz bulunuyor.
        
    Tesise gelen konuklara özel programlar uygulanıyor. Misafirlerin önce kan tahlilleri yapılıyor ve ona göre beslenme ve sağlık haritaları çiziliyor. Daha sonra da bu haritaya uygun bir tedavi yöntemi seçiliyor. Tesisin içinde hayvanat bahçesinden paintballa, mini golf alanlarından piknik alanlarına kadar pek çok farklı aktivite bulunuyor.
        
    Yurtdışından tatil ve tedavi amaçlı Türkiye’ye gelecek olan yabancı misafirlere yönelik RCI (Uluslararası takas) imkanı sunan Hitit Ayaş Termal Merkezi'nde romatizma, siyatik, üriter sistem sorunları, cilt ve selülit sorunu, kilo verme, gençleşme, kadın hastalıkları, kireçlenme, kısmi felç, mide-bağırsak-karaciğer-safra kesesi tembelliklerine, mide-bağırsakların temizlenmesine, böbrek taşı-kumlarının dökülmesine, hazımsızlık sorunlarına çareler aranıyor.




    Haberi Paylaşın :
    Bu haber 31.1.2012 - 10:08:29 tarihinde eklendi.

    Kullanıcı Yorumları

    hakan şahinli - 17.4.2012 16:54:46
    tesisin şuanki inşaat hali bile çok güzel biran önce faliyete geçmesini ümid ediyoruz emeği geçen herkese teşekkürediyorum
    Barbaros AKAMAÇ - 22.5.2012 00:27:30
    Devre mülk adı altında insanları kazıklıyorlar. Yeter artık bu sahtekarlığın önüne geçilsin.
    AVCI - 13.6.2012 01:21:57
    GELMİŞ GEÇMİŞ EN BÜYÜK DÜZENBAZLIK NEYİ NASIL SATTIKLARI BELLİ DEĞİL YAZIK ÇOK YAZZIK BUKADAR AHLA NASIL GELİŞECEKLERSE
    Gökçen Karabay - 3.8.2012 10:26:31
    Eleştirilere asla katılmıyorum. Hattuşada 1 Haftalık Devrem Var 4 Yıl önce aldım Çok İyi prim de yaptı. Hizmet Konusunda Hiç Problem Yaşamadım.Her yıl O bir haftamı dört gözle gelmesini bekliyorum. Hatta Yazlık yerine,üç aylık devre alıp,Yaz aylarını burada geçirmeyi düşünüyorum. Malum Yazlıklar Başa Dert.Her Yıl Tadilat,Evi Açmak Kapamak Bir dert. Artı Misafir ağırlamak külfet.Burda 5 Yıldızlı Tatil Köyü Hizmeti Veriliyor.Valizini al gel Yemeğini İster yap, ister Tesisin Restorantından Faydalan Çokta uygun.Yürüme mesafesi Deniz muhteşem,Kazdağlarının Eşsiz Oksijeni.Kürlerin hepsinden faydalanıyorum.Şükürler Olsun, Kış aylarını da sağlıklı atlatıyorum.Heleki Yaşlılıkta mütiş rahatlık Artı heran Doktorun Mevcut. Aldığım Günden Beri Hiç Pişman Olmadım. Bu Tesisin Kurucuları ve Emeği geçen Herkese Sonsuz Teşekkürler. Başarılarınızın Devamını diliyorum.
    yağmuremirhan çifti - 27.8.2012 00:53:56
    .......
    sevgi kuşak - 10.11.2012 12:06:11
    bizde devremülk aldık ama gerçekten içim rahat değil ben çocuklarım için aldım onların rızkını götürüp orayaverdim eğer yalan söyleyip kandırıyorlarsa ben onları alllaha havale ediyorum zehir zııkım olsun diyorum
    TURAN - 14.12.2012 00:14:16
    Bizde devre mülk aldık ama tapularımız henüz elimize geçmedi eyer gerçekten söyledikleri gibi bir sahtekarlık varsa verdiğimiz para kefen paraları olsun dişimizden tırnağımızdan artırıp oraya verdik eyerki tapularımız elimize geçerse sizlerede bilgi vereceğim.
    osman demirel 30.12.2012 - 30.12.2012 18:30:57
    Bizde devre mülk aldık üç ay gibi bir zaman oldu yazılan yazıları okudukca bizlere birhaller oluyor bırakalım mı diye düşünüyoruz.Huzurumuz kaçıyor biraz daha bekliyelim görelim.
    MESUT GÜNGÖR SÖZLEŞME NUMARAM:113688 - 14.1.2013 18:29:26
    GÜRE HATTUŞA TERMAL TESİSLERİNDEN 1(BİR)HAFTALIK TATİL ALDIM.FAKAT 60 GÜN ÖNCEDEN REZERVASYON YAPTIĞIMIZ HALDE KULLANMAK İSTEDİĞİMİZDE REZERVASYON YAPTIĞIMIZ GÜNLERİN ESKİ MÜŞTERİLERİNE AYIRT EDİLDİĞİNİ BELİRTEREK İSTEDİĞİMİZ GÜNLERDE KULLANAMIYORUZ.BU KONUYU HATTUŞA YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ALİ DOĞANIN EL ATMASINI VE BU KONU DA BENİM GİBİ MAĞDURLARA YARDIMCI OLMASINI, BU GÜZEL TESİSİN ADINA KENDİNİ BİLMEZ KİŞİ VE KİŞİLER TARAFINDAN ZARAR VERMESİNE ENGEL OLMASINI İSTİYORUM.HAKKIMI HUKUKİ YOLLARDA ARAMAK ZORUNDA KALACAĞIM.
    şükran kılıç - 23.1.2013 17:07:23
    devre mulk aldım ama aldıgımada alacagımada bın pişman oldum yalancı duzenbazların tekı memeh alı bey bey denmez buna allah belanızı versın en yakın zamanda ınslh sahtekarlar hakkımı kıralayıp satabılecegımı soyledıler fakat boyle bır departmanları olmadıgını bıldırdıler ne satabılıyorum ne de kıralıyabılıyorum kıralama ve satma hakkı sozleşmede oldugu halde bunu yapamayacagımı bıldırdıler mahkemeye verıyorum ben verene kadar ınsl allah belanızı verır mehmet alı...... en kısa zamanda bana don hemı
    yavuz bıyık - 4.2.2013 05:12:05
    şükran hanım bene aldım ama daha ınsaat halınde olan bır devre mulk nasıl kıralanabılırkı bıze söylenen bu sene kıralama yok herkes busene kenı kullanacak ve yenı yıldan ıtıbaren kıralama ve satma departmanı kurulacak ben basbakanımızada mehmet alı dogan beyede guvenıyorum ve guzel olacxagınada ınanıyorum
    çetin - 5.2.2013 22:32:01
    siz nasıl insanlarsınız milleti kazıklıyor olsalar bikere başbakanımız bunun önüne geçer başbakanımız yol veriyor zaten ve mehmet ali doğan çok dürüst bir beyfenidir Doğan aynı zamanda Jeotermal Enerji Kaynaklarını Araştırma ve Değerlenirme Vakfı Başkanı, TOBB Enerji Meclisi Üyesi ve Hattuşa Termal A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürütmektedir.ve ayrıcana 2 tane boru fabrikası vardır balıkkesirde termal otel yaptı çok güzel harika ve şu an kullanımda şimdide ayaştaki bitmek üzere ve ayaş termal otelden yer alanların çoğuda bakan eski bakanlar devletten eğer mehmet ali doğan sahtekar olsa bi kere bakanlar almaz ben keni gözümle gördüm bu yıl ayaş termalın inşaatı bitecek ama kazıkçılar dolandırıcılar yok değil var bir sürü piyasada bilmediğiniz yerlarden tanınmamış yerlerden asla almayın mehmet ali doğandan albilirsiniz tanınmış birisi ve televizyonlarda çok çıktı bakanlar vb lerde hep ondan yer alıyor asla ama asla şüpheniz olmasın mehmet ali doğan beyden termalinde başkenti olacak ayaş termal ve sağlık merkezi bazı arkadaşlar mehmet ali doğan beyden şikayetçi olan kişiler kıskananlar ve çekemyenlerdir sakın aldanmayın ama sakın aldanmayın biliyorsunuz kine bizim türkiyede çekemeyen çoktur.
    Necmi Tezel - 12.3.2013 22:16:11
    2009 yılında 19 bin TL ye almış olduğum devremülkümü 10 bin TLye satamıyorum. Satarken bana günü birlik kullanabileceğimi ve hakkımı kiralayabileceğimi söylediler. Şimdi günübirlik kullanımları ücretli yaptılar kiralamayıda ben kullanmadığım zaman kenileri yapıp parayı kenileri alıyorlar. Hakkımı helal etmiyorum.
    Murat - 13.3.2013 18:48:37
    Arkadaşlar bunları doğduğuna pişman edeceğim ben nasıl uyuyamıyorsam mehmet ali doğan ve çalışanları da geceleri rahat uyuyamayacaklar bu yaptıklarını yanlarına bırakmayacağım Ankarada yaşayan ve bunlardan Devremülk vaadi ile kandırılarak paralarını kaptıran, 10 günlük cayma süresi dahilinde caymak isteyip 2000 tl gibi bir para isteniği için cayamayan arkadaşlar telefon numaralarını veya eposta adreslerini belirtirlerse bugünden itibaren konu ile bizzat ilgilenmeye başlıyorum. Hepinizin hakkını savunacağım. Başbakanımızın bu adamlar ile ne ilgisi var bilmiyorum ama bu adamlar bu işi bitiremediğinde başbakanımızında ciddi bir oy kaybı yaşayacağı aşikardır. Bu adamlar yaptıkları işe güveniyor olsalar zaten cayma konusunda sorun çıkartmazlardı. Demek ki sahtekarlık var işin içinde Arkadaşlar 10 günlük cayma süresi içinde noterden ihtarname çıkartın. İhtarname örneğini size gönderebilirim. Ayrıca edevlet kaydınız var ise tüketici haklarına şikayette bulunun. 10 gün içinde ihtar çıkaran ve itiraz edenlerden kesinlikle para talep edilemez. 10 günü geçenlerde bana başvurabilir. Bu konuyu kökten çözeceğim canınızı sıkmayın. Bugünden itibaren işimi gücümü bıraktım bu iş ile ilgileniyorum. Günlük zararım 1.000 TLdir. Hepsini tek tek tazmin edeceğim. Bu iş burada çözülecek, çözülmez ise konuyu avrupa mahkemelerine taşıyacağım. Sizin ümüğünüze bineceğim. Hakkını aramak isteyenler bu sayfada telefon ve veya eposta adresini belirtsinler. Yardımcı olacağım.
    Murat - 14.3.2013 01:54:07
    Ayaştaki tesislerdeki konuşmada Başbakanın adını kullanarak ak partide milletvekiliymiş gibi ve yakında ak partinin başına geçeceğini üstü kapalı söyler gibi imalarda bulunarak (kaynak: http:bizler.biz?page_id6425 ) halkı cezbetmeye, sözleşme feshi yapmak isteyenleri ise korkutmaya çalışarak Ak partiyi zan altında bırakmaya çalıştığı kanaatindeyim bu firmanın. Ben böyle bir bağlantı olduğunu düşünmüyorum ki sonuçta Başbakanımız her türlü yatırımı destekleyici nitelikte konuşabilir, her türlü açılışı yapabilir bunlar gayet doğaldır. Bu Ak partinin bu işe göz yumacağı anlamına gelmemelidir. GÖKÇEN KARABAY isimli şahıs da bu firma yetkili veya çalışanlarından biridir diye düşünüyorum. Aksini ıspatlayabilirse ıspatlasın görelim.
    fatih - 2.4.2013 22:41:32
    tahu rahat olun rahat. size garanti veriyorum bir düzenbazlık yok. biz türkler cok korkak insanlarız bi deli kuyuya taş atıyor diğerleri de kanıyor. rahat olun. insaat bi bitsin işte o zamn ayasataki devremülklerinizi istedgnz gibi satıp kiralayacaksınız. içiniz ferah olsun ve bana güvenin.
    MURAT - 9.4.2013 07:08:53
    bene böyle bir hataya düştüm alalı 1hafta oldu ve fes etmek istedigimde para istiyorlar ne yapmak lazım e .posta adresim suskun_kader06@hotmail.com
    Furkan - 3.5.2013 00:56:15
    Siz şikayet edenler bencede siz almamalıydınız cunku sızler gıbı cahıl ınsanlar ıcın degıl devremulk ılk once devremulk ne demek onu arastırın ve ondan sonra sıkayet edın ınsanlar sızlere tesıste anlattıklarında ınsan gıbı dınleyın bılgılı olun sonra ne hakkınız varmış onu ogrenın.
    furkan - 3.5.2013 00:58:58
    murat bey tabıkıde sızden ıptal ıcın para ıstıcekler . bıraz mantıklı olun sozlesmeyı ımzalarken bıle kac ewrak gosterıldı sıze bu cocuk oyuncagı degıl zaten ınsanların emegını bosa sarf etmektır sızın ıptalınız bır satıs ıcın yuzlerce ıslem yapılıyor sızın bundan haberınız yok tabı
    haktan - 20.5.2013 09:24:47
    biz yeni aldık on gün olmadı yani siz niye pişman oldunuz almaktan yorumları okuyunca kararsız kaldım bana ne yapmam hakında bana yardımcı olursanız sevinirim yorumlarınızı bekliyorum
    karanlık - 28.5.2013 10:47:17
    evler gayet güzel
    Sezeryan - 29.5.2013 15:02:48
    yaşı tutanlar hatırlar 80 li yıllarda bankerler vardı milletin iliğini kemmiğini sömürüp kayıplara karıştılar. Emekli ikramiyesini o yıllarda bankerlere kaptırıp sefalet içinde ölen cenazesini belediyenin kaldırdığı çok yurdum insanı tanıdım.Sonra en son uzanlar huzurevindeki yaşlıların paralarını bile iç ettiler. Şimdi onlar bitti bu devremülk devre tatil soyguncuları başladı. Necip Türk Milleti durmak yok kazıklanmaya devam.Şurada size ayak üstü dolandırıcılık yapan 10 tane devre mülk projesi sayabilirim. Çünki bunlar bu devremülkleri maketten 40 komisyonla hanutculara sattırıyorlar. Hanutcuları herkes bilir bunlar bir malı satmak için ozellikle olmayan yada sahte olan şeyleri satmakta ustadırlar. Hiç bir gerçek yatırımcı satıcısına 40 50 kmisyon vermez bunu unutmayın. Ama bu işlerde çok kolay veriyorlar neden? çünki gerçek bir yatırım yok ortada 10000 kişiye devre satarlar 10 tane daire yaparlar göstermelik altı ayda bir dolar üzerinden aidatları artırırlar falan falan. Bide bunların klasik taktiği ünlü siyasetçilerin ve diğer ünlülerin adını kullanmaktır. Bazen göz boyamak için katakulleye getirip ünlülere açılış bile yaptırırlar bu işi ayarlayan adamlara binlerce dolar verirler.Kısacası bu döngüye girenlerin verdiği her kuruştan faydalanan asalaklar sürüsü vardır.Şimdi ben burda ne yazarsam yazayım 75 milyonun en az 15 i bu tuzağa düşmeye devam edecek o yüzden bu konuyu burada kapatıyorum. Kazıklananlara geçmiş olsun henüz kazıklanmayanlar aman dikkat. Yinede üç şeyi sorun illada alacaksanız. 1.İnşaat ruhsatının aslını görün2. Şirketin SSK ve vergi borcu olmadığına dair güncel onaylı bir evrak isteyin 3.Mutlaka ama mutlaka her yaptığınız ödeme için fatura alın.Bu üçünde de olumluysa şirket gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. Böyle bir devremülk firması imnanın yok türkiyede.
    emin - 8.6.2013 13:35:23
    bene henüz dün aldım. ama aşırı psikolojik baskı uyguladılar. ve imzayı attıktan sonra kenime geldim. 10 dakika sonra vazgeçmek istediğimi söyledim ama kabul etmiyorlar. ne yapacağımı bilmiyorum. hangi kapıyı çalsam yüzüme kapanıyor. çıldırmak üzereyim. ve üstelik maddi durumumda iyi değil. ne olur bana biri yardım etsin
    güneş - 17.6.2013 15:39:01
    adamlar darpane kurmuşlar para basıyorlar 1artı biri 24 kişiye 650 milyarasatıyorlar
    kardelen - 19.6.2013 13:44:19
    güneş kardeş ne oldu gözün mü kaldı paran varsa sene yap kardeşim şirketin ortamısında kar hesaplıyorsun :)
    Fatma - 24.6.2013 23:17:16
    Benim de ailemi kandırıp devre mülk tatil satmışlar.Tanıtım amacıyla çağırdılar.2 gece 3 gün tatil hakkı kazanacaksınız dediler.Yalan. Ailem gitti .Yüksek sesli müzik ortamında sözleşmeyi bile okutmadan imzalatmışlar.Üstelik söyedikleri ile sözleşme de yazılanlar da tutmuyor.Telefonların seslerini bile alıp onlar kapatmış.Göstermelik bir daire gezdirmişler.Kredi almada kolaylık sağlayacaklarını bile söylemişler.Bir de doğan holdingin adını kullanıyorlar.Sonrada biz Ali Doğan şirketi dedik siz yanlış anlamışınız diyorlar.Halbuki kanalına kadar söylemişler.Biz yanlış anladıysak kanal d ve cnn türk kimin kanalı.Allahtan biz ailem eve gelince hemen internette Hattuşa ile ilgili şikayet var.comdan şikayetleri okuyup kandırıldığımızı anladık.İnanmayanlar şikayetvar.comu okusunlar.610 kişi de aynı şikayetler de bulunuyorlar.10 gün içinde fark edenler kesinlikle onlara inanmayın.Cayma hakkınız var.Notere başvurun.Üyelikten çıkıp paranızı isteyin.Dediklerine inanmayın.Yasal yollarla hakkınızı arayın.Ben gerekirse bütün belediyeleri arayıp halkı anonsla uyarmalarını isteyeceğim .Bunlar yaşlı emekli insanları kandırıyorlar.İnanmayanlar araştırın altınoluk gazatesi bile yazmış.
    Miraç - 28.7.2013 05:36:50
    https:www.facebook.comHititAyasTermalSaglikMerkeziMagdurlari
    yalnlz kurt - 1.8.2013 23:42:38
    Bitti konaklama basliyo ama proje degismis
    ceyda - 5.8.2013 11:13:28
    Bizde henüz dün aldık ama daha hiç para felan ödemedik caysak olrmu bene yorumları okudum korkmaya başladımacaba kandırıldıkmı bizimde madi durumumuz iyi deyil ama çocuklarmz için bu devri mülke girdik inş pişman olmayiz gerçekten kandırıliyorsak lütfen bilmek istiyom en azında parayi daha vermeden cayalım lütfen soruma cvp bekliyom teşekkürlerr.
    derya kara - 8.8.2013 16:36:19
    allah belenızı versin sahtekarlar
    mustafa - 15.8.2013 12:20:02
    ceyda hanım istersen cay şimdi git caymak için senen 3000 para isterler senetlerini hiç bir şekilde alamazsın noterden ihtaatname gönder 10 gün içinde ama sana geri dönüşleri olmayacaktır. suan bene bu asamadayım ve mahkemeye bas vurmaya hazırlanıorum unutma vaz gececeksen 10 gün içinde yapmalısın sonrası sıkıntı mesela 10 ay gibi 10 taksidini ödedn vaz gectın o 10 ay sonraki fiyatlara göre önceden 2000 tl idi şimdi 3000 tl belki 10 ay sonra 4000 yaparlar ve ödediğin taksitlerden o 4000 tl yi keserek üyeliğini ve sözleşmeni fes ederler ama 2000 lira ödemişsen geri kalan 2000 tl yide peşin istiorlar ve kısaca özetlemek gerekirse hepsi de katıksız o.ç bu kadar mılleti kandırırlarsa dier tarafta beklerım onları
    ayça - 7.9.2013 17:58:23
    mustafa bey noter çektiğiniz.ihtarın sonucunu alabildinizmi.bene aynı durumdayım bekliyorum..
    hüseyin - 2.10.2013 23:13:47
    Tesis ortada gidin bakın ayas hattında acılmıs baska tesis varmı kime neyi anlatıyorsunuz.ödediginiz paralar yatırıma dönüsüp size geri dönüyor rantı size dedikodusu bize kalıyor
    mürüvet - 29.10.2013 23:30:35
    bizide erzine götürdüler aldık ama sonra vazgeçtik şimdidide nağpacağız bilmiyoruz aman sizde dikkat edin bunların tuzaklarına düşmeyin
    nevzat beyazıt - 7.11.2013 15:03:29
    bene vanlı depremzedeyim hitit ayaştan devremülk aldım 3 gün sonra iptalini verdim benen tam 315 tl senetler için para aldılar ama makbuz bile kesmediler hakkımı helal etmiyorum allah sorsun bunlardan oysa sunuya katıldım 10 güne kadar iptalini verirseniz herhangi bir ücret talep etmeyeceklerini söylediler yazıklar olsun yalancılar
    erkan 12.09.2013 - 7.11.2013 15:08:08
    sadece bunların tuzagına düşmeyin üçkağıtçılar cenabı hak sorsun mehmet ali doğandan yazıklar olsunnnnnn
    ayşe alagöz - 22.11.2013 21:13:45
    bene 17 11 de aldım ama cayma hakkımı kulanmak istiyorum senetlerimi almak istiyorum ne yapmalıyım
    mete - 17.4.2014 00:17:05
    bene sizin gibi yandım ordan kurtuma dua ediyorum
    vahap - 26.4.2014 14:18:04
    bene 20 gün önce gittim ayaştakine sabah 11 de otobüs hareket etti varınca çayımız içtikten sonra yemeğe geçtik daha sonra komple tesisin biten bölümlerini gezdik.harika kurulmuş bir tesis,daha sonra pazarlama yapılan bölüme geldik .herşeyi anlattılar ben çok beğeniğimi fakat alacak durumumun olmadığını söyledim,söylenenler gibi hiç tepki almadığım gibi eğer ,çalışan çocuklarda gayet saygılıydı.maddi imkanım olsa mutlaka almayı düşünürdüm.almak istemediğiniz hiçbirşey için kimse sizi zorlayamaz,yok böyle birşey arkadaşlar,hangi devirde yaşıyoruz.
    abc - 27.4.2014 19:41:34
    İnanmayın bunlara fukaranın ekmeğine göz dikmişler
    fetih bky - 29.4.2014 17:25:48
    vahap arkadaşıma katılıyorum yorumlarına aynen bene gittim öyle oldu zorlama yok tesis güzel
    ibrahim - 30.4.2014 23:39:27
    sonunda bu adam iflas edecek üyelerde ortada kalacak aklı olan bunu görür.
    Hamdi - 15.6.2014 18:21:55
    07 06 2014 De bene 10 15 günlük mayıs ve eylül olarak 10400 tl ye peşin aldım .Yorumları okudukca acabaga dolandırıldıkmı diye enişe ediyorum. Satın almadan önce satış elemanlarına yorumları okudugumu söyledigimde biliyoruz hitit termalın satılmasını istemeyen ve çekemeyenlerin işi dedier .Tesislerimiz ortada bakıp gördünüz saklımız gizlimiz yok dediler bizlerde inandık ama kalbimizede gıcık düşmedi degil.Allah dogrunun yardımcısı olsun
    SERAP TURHAN - 17.6.2014 15:05:51
    HAMDİ BEY MERHABA SİZ YENİ ALMIŞSINIZ 10 GÜNLÜK MÜ 15 GÜNLÜK MÜ DEVREYİ 10400 E ALDINIZ VE 11 Mİ 12 Mİ BENİ BİLGİLENDİREBİLİR MİSİNİZ BENİM ANLADIĞIM KADARIYLA İKİ DEVREYİ YANİ MAYIS DA BİR 10 GÜNLÜK EYLÜLDE BİR 15 GÜNLÜK DEVREYİ 10400 E ALMIŞSINIZ BEN DE DÜŞÜNÜYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
    SULTAN ALPTEKIN - 5.8.2014 11:26:22
    Sn Yetkılı 05.08.2014 tarıhlı mesajınızda sozde uyelere sorularak alınan yonetım kararınızla ılgılı acıklama ıstıyorum. Iletı mesjınızda odemesı devam eden uyelerınızın gunu bırlık kullanım hakları olmayacagı ayrıca yıllık aıdatlarını odemelerı kosuluıle kullanım yapılacagı kararı alındıgı ıfade edılmektedır. Bız bu urunu satn alır ıken aıdatın sadece kullanılan sure ıcınde olacagı ve hatta kullanılmassa odeme yapılmayacagı ıfade edılmıstır. Guuu bırlık kullanımda yanımızda mısafırın uye sayısı artı ıkı olarak ıfade edılmıstır. Bugun yayınlanan uygulama benım gıbı taksıtlı alan bırcok uyenızın magdurıyetıne sebep vermektedır. Alınan kararın tekrar gozden gecırılmesı hususunu rıca ederım. Lutfen asagıdakı maıl adresıme konu hakkında cevabınızı da rıca ederım saygılarımla HAKAN ALPTEKIN HALPTEKIN@THY.COM
    kudret gökdemir - 8.8.2014 20:50:46
    bene devremülk diye başıma bela ettim şeker hastasıyım tansiyon hastasıyım eşim işden çıktı ödemek için gözlemecide çalışmak zorunda kaldım Allah nasıl biliyorsa öle yapsın fetih hatmi başlıcam rabbim onları bizim başımıza saranıda benim kadar perişan etsin inşallah
    özge - 14.8.2014 10:38:13
    Örnek organizasyon adlı şirket doğan jeotermal güvencesiyle bizi tatile göndereceğini söyleyerek devre mülk satmaya çalıştı, devre mülk almayınca üzerinde sahte imza ve yanlış telefonun olduğu bir kağıtla bizi gönderdi
    Ali - 15.8.2014 21:34:12
    Arkadaşlar ben bu düzenin içinde çalışmış birisiyim. Öğrenci olduğum için parttime bir iş arıyordum ve karşıma bunlar çıktı. İnsanları arayarak bedava tatil kazandıklarını ve onları tura davet etmemiz gerektiğini söylüyorlardı. Bedava tur kisvesi altında insanlara etkili pazarlama yöntemiyle devremülk sattırmaya çalıştıklarını gözlerimle gördüm. Kesinlikle buna inanmayın, eğer sizi Hattuşa Termal Tesislerinden ararlarsa sakın bu oyuna kanmayın.
    mustafa agıllı - 4.9.2014 00:13:28
    ya arkadaslar bene bır haftalık aldım ama bı taksıdını odedım baktım olmuyor vaz gecmek ıstedım senetlerımı vermedıler avkada bas vurdum 500 tl masraf olur ama kurtulursun dedı bılmıyorum sonucu ne olur yasal cayma hakkını gectıkten sonra ne olacak mecburmuyuz yanı nerde bu tuketıcı hakkı nasıl olur bı bılgı verır mısınız bu ısten nekadar zararlı cıkarım